Dušan Borković želi da zaboravi vikend na kojem je ostao bez automobila i da se okrene sledećoj trci, u Salcburgu u Austriji
Najbrži Srbin nije imao sreće u Slovačkoj.
Prateći našeg najboljeg automobilistu Dušana Borkovića, Kurir je stigao na autodrom Slovakija ring pored Bratislave, na kom je vožena druga runda ETC šampionata. Na otvaranju sezone u Monci Duca je postigao dobre rezultate, a od Italije do Slovačke na „seat leon TFSI“ ugrađeni su novi delovi, pa je to bio osnov da će tehnika dopustiti Srbinu da se nada podijumu Slovačkoj.
Iako je na testu u petak postajao sve brži, Borković nije bio zadovoljan vremenima krugova.
Spalio gume
Stazu je naučio, ali se na njoj dva puta okrenuo i upropastio set novih guma.
- Za četiri minuta bacio sam 2.000 evra - pričao je Duca u boksu, pola u šali, a pola u očaju.
Po mehaničarima se videlo da stvari neće teći po planu. Neprekidno u akciji, pokušavali su da se izbore s problemima do duboko u noć.
Sve krenulo naopako
Subota je tekla potpuno naopako, hiroviti i nepredvidljivi „leon“ počeo i da podupravlja.
- Ne voziš brdo, moraš da kočiš - govori mu Srđan, čovek koji je kroz ETC kup sproveo Voju Lekića.
- Prestanite da ga opterećujete vremenima po sektorima - insistira Miroslav, inženjer čije je zaduženje da sve bude u skladu s pravilima FIA.Ducina supruga Andrijana je budno svevideće oko ekipe. Posle loših kvalifikacija, jedino ona sme da mu priđe i nešto kaže. On je razočaran i zbunjen.
Gde gubim sekunde?
- Umesto da postajem brži, ja opet negde gubim dve sekunde - jada se prisutnima - Ovaj dan nije trebalo da svane.
I onda je svanula nedelja. Na zagrevanju automobil je najzad proradio kako treba i u taboru NIS petrol rejsing tima prvi put se javio optimizam. Sve ambicije, međutim, ugašene su već na krivini 1, gde je Duca bio žrtva karambola. Na sreću, nije povređen, ali je njegov „leon“ teško oštećen. O startu na drugoj trci nije bilo ni govora, havarisani auto spremljen je za transport u Španiju. Srećom, gledaćemo ga na Salcburgringu u Austriji.
Prateći našeg najboljeg automobilistu Dušana Borkovića, Kurir je stigao na autodrom Slovakija ring pored Bratislave, na kom je vožena druga runda ETC šampionata. Na otvaranju sezone u Monci Duca je postigao dobre rezultate, a od Italije do Slovačke na „seat leon TFSI“ ugrađeni su novi delovi, pa je to bio osnov da će tehnika dopustiti Srbinu da se nada podijumu Slovačkoj.
Iako je na testu u petak postajao sve brži, Borković nije bio zadovoljan vremenima krugova.
Spalio gume
Stazu je naučio, ali se na njoj dva puta okrenuo i upropastio set novih guma.
- Za četiri minuta bacio sam 2.000 evra - pričao je Duca u boksu, pola u šali, a pola u očaju.
Po mehaničarima se videlo da stvari neće teći po planu. Neprekidno u akciji, pokušavali su da se izbore s problemima do duboko u noć.
Sve krenulo naopako
Subota je tekla potpuno naopako, hiroviti i nepredvidljivi „leon“ počeo i da podupravlja.
- Ne voziš brdo, moraš da kočiš - govori mu Srđan, čovek koji je kroz ETC kup sproveo Voju Lekića.
- Prestanite da ga opterećujete vremenima po sektorima - insistira Miroslav, inženjer čije je zaduženje da sve bude u skladu s pravilima FIA.Ducina supruga Andrijana je budno svevideće oko ekipe. Posle loših kvalifikacija, jedino ona sme da mu priđe i nešto kaže. On je razočaran i zbunjen.
Gde gubim sekunde?
- Umesto da postajem brži, ja opet negde gubim dve sekunde - jada se prisutnima - Ovaj dan nije trebalo da svane.
I onda je svanula nedelja. Na zagrevanju automobil je najzad proradio kako treba i u taboru NIS petrol rejsing tima prvi put se javio optimizam. Sve ambicije, međutim, ugašene su već na krivini 1, gde je Duca bio žrtva karambola. Na sreću, nije povređen, ali je njegov „leon“ teško oštećen. O startu na drugoj trci nije bilo ni govora, havarisani auto spremljen je za transport u Španiju. Srećom, gledaćemo ga na Salcburgringu u Austriji.
Ipak vozi u Austriji!
♦ Dobra vest je što će Borković 16. maja u Salcburgu ipak nastaviti takmičenje u ETCC uprkos tome što je njegov automobil pretrpeo ogromno oštećenje na prethodnoj trci i što popravka neće biti gotova do naredne trke. Rešenje je pronađeno u iznajmljivanju drugog automobila, koji će Duca voziti dok njegov „seat“ ne bude doveden u dobro stanje.
Kalendar za 2013.
♦ 24. mart Monca, Italja (3. mesto)
♦ 28. april Slovakijaring, Slovačka (ispao)
♦ 19. maj Salcburgring, Austrija
♦ 14. jul TBA, Italija
♦ 6. oktobar Brno, Češka