Pepsi proziva Murinja i veliča Gvardiolu

Pepsi za kampanju nije morao da plati nikakav honorar Gvardioli, s obzirom na to da se u njoj ne koristi njegovo puno ime

Budući trener Bajerna Pep Gvardiola je ovih dana bio u poseti Argentini, što je tamošnji ogranak “Pepsija” iskoristio za lansiranje reklamne kampanje u kojoj veliča bivšeg trenera Barselone, na račun stratega Reala Žozea Murinja.


Kampanja se zasniva na igri reči, pošto Gvardiolin nadimak Pepe uz reči “si” (španski “da”) ispisuje ime poznatog proizvođača reklamnih pića. Argentinci nisu mogli da odole da u kampanju ne uključe i Murinja, pa se tako reklamne poruke svode na uočavanje razlika između dvojice trenera koje idu Gvardioli u prilog.

Neke od poruka su:

“Pozvan da govori na konferencijama za štampu. Mu ne, Pep da”.

“Doneo revoluciju u fudbal. Mu ne, Pep da”.

Pep je veliki zabavljač, Mu ne”.

Pepsi za ovu kampanju nije morao da plati nikakav honorar Gvardioli, s obzirom na to da se u njoj ne koristi njegovo puno ime.