Saopšteni detalji udesa na Bežanijskoj kosi
ZANEMARIO SIGNAL: Mašinovođa kriv za nesreću u tunelu Tošin Bunar!
Vozač je prošao na žuto, pa je kasno počeo da koči, rekao je juče Dragoljub Simonović, direktor „Železnica Srbije“
BEOGRAD - Isti taj mašinovođa nagrađivan je četiri puta!
Mašinovođa nije poštovao propise i zbog toga je kriv za sudar dva putnička voza koji se dogodio 2. maja u tunelu na Bežanijskoj kosi, rekao je juče Dragoljub Simonović, generalni direktor „Železnica Srbije“. On je dodao da je mašinovođa voza koji je saobraćao na relaciji Beograd - Novi Sad - Subotica najverovatnije prevideo signalizaciju, zbog čega je kasno počeo da koči.
- Mašinovođa je prošao kroz signal „žuto“, što je znak da je sledeći signal „crveno“, kada treba stati. Vozio je brzinom od 69 kilometara na čas i pri toj brzini nije mogao da zaustavi kompoziciju. U drugi voz je udario brzinom od 23 kilometra na sat.
Krivci za železničku nesreću snosiće odgovornost - rekao je direktor Simonović i podsetio da je reč o iskusnom radniku s radnim stažom od 23 godine i nagrađivanom čak četiri puta.Podsetimo, 22 putnika povređena su kad je na voz koji je ostao u kvaru nasred tunela naleteo putnički voz.
- Od siline udarca odleteli smo četiri metra napred. Stakla su popucala, oplata se podigla, a sedišta iščupala... Ne zna se ko je od nas više vrištao i jaukao. Oba voza bila su puna dece, ali, srećom, nije bilo žrtava - rekao je jedan od preplašenih putnika.
(Z. N.)
Mašinovođa nije poštovao propise i zbog toga je kriv za sudar dva putnička voza koji se dogodio 2. maja u tunelu na Bežanijskoj kosi, rekao je juče Dragoljub Simonović, generalni direktor „Železnica Srbije“. On je dodao da je mašinovođa voza koji je saobraćao na relaciji Beograd - Novi Sad - Subotica najverovatnije prevideo signalizaciju, zbog čega je kasno počeo da koči.
- Mašinovođa je prošao kroz signal „žuto“, što je znak da je sledeći signal „crveno“, kada treba stati. Vozio je brzinom od 69 kilometara na čas i pri toj brzini nije mogao da zaustavi kompoziciju. U drugi voz je udario brzinom od 23 kilometra na sat.
Krivci za železničku nesreću snosiće odgovornost - rekao je direktor Simonović i podsetio da je reč o iskusnom radniku s radnim stažom od 23 godine i nagrađivanom čak četiri puta.Podsetimo, 22 putnika povređena su kad je na voz koji je ostao u kvaru nasred tunela naleteo putnički voz.
- Od siline udarca odleteli smo četiri metra napred. Stakla su popucala, oplata se podigla, a sedišta iščupala... Ne zna se ko je od nas više vrištao i jaukao. Oba voza bila su puna dece, ali, srećom, nije bilo žrtava - rekao je jedan od preplašenih putnika.
(Z. N.)
Foto: Fonet