Francuska firma Slip franse (Le Slip francais) plasirala je na tržište parfimisani donji veš za muškarce, zahvaljujući investitorima koji su, oduševljeni ovim originalnim proizvodom, u projekat uložili 19.000 evra.
"Želite da promenite svet, da promenite život, počnite tako što ćete promeniti svoj veš", izjavio je vlasnik kuće Slip franse, Gijom Žibol, star 27 godina, a prenosi švajcarski list 24 sata.
Parfem se nalazi u mikro-kapsulama i širi se pri svakom pokretu tela, a traje do 30. pranja. Reč je o ne tako jakom mirisu, baziranom na aromi mošusa i kruške, precizirao je preduzimač, koji će novu vrstu veša proizvoditi u Dordonji i Lilu.
Preduzeće koje zapošljava samo petoro ljudi i čije je sedište u Parizu, već je prodalo 20.000 komada mirišljavog veša, u beloj i crvenoj boji i očekuje da će ovaj proizvod biti prihvaćen i na inostranom tržištu, naročito u Japanu.