Brend je unajmio ovu brinetu za promociju većih brojeva kupaćih kostima, kojom upravo ulaze na američko tržište.
Snimci su izazvali burne reakcije, pošto nigde nije bilo vidljivo naznačeno da je u pitanju kolekcija za krupnije dame, već je mušterijama jednostavno predstavljena kao nova kolekcija.
Dženi se bavi manekenstvom od 2011. godine, kad je na nagovor skauta modne industrije, pristala da zbog karijere dobije na kilaži. Svoj novi status i novostečenu slavu, koristi kako bi promovisala samopouzdanje i pozitivan stav prema svom telu kod mladih žena.
"Data mi je opcija da smršam i pokušam da održavam ekstremno nisku kilažu, ili da se ugojim i započnem karijeru kao model za plus veličine. Osećala sam da je minimalan broj previše za moje telo, pa sam pokušala sa drugom opcijom. Ljudi izjednačavaju plus veličine sa gojaznošću, a gojaznost odmah podrazumeva da ste ružni. To je potpuno apsurdno", kaže Dženi.
"Čudno mi je što su ljudi toliko zapanjeni time kako moje telo izgleda u kupaćem kostimu, pošto ja obično ne razmišljam mnogo o tome. Ali to je upravo reakcija koju sam želela da postignem. Želim da pokažem svim ženama, a posebno tinejdžerkama, da je OK ne uklapati se potpuno u popularno shvatanje savršenstva", nastavlja ona.
Sad kao uspešan model Dženi priznaje da joj tinejdžerske godine nisu bile lake. Bila je krupna i zavidela je sitnijim drugaricama. Sa svojom gustom, kovrdžavom kosom, protezom i naočarima, privlačila je mnogo neželjene pažnje, pa želi da pokaže ženama da je prihvatljivo biti drugačiji.
"Samo se fokusirajte na to da budete najbolja moguća verzija sebe i prestanite da brinete o svojim nesavršenostima. Nema potrebe za favorizovanjem jednog, a nipodaštavanjem drugog tipa građe. Moramo da prestanemo sa ovom mržnjom prema telima koja su drugačije veličine", kaže manekenka u usponu.
H&M je ovom kampanjom izazvao brojne pohvale modnih stručnjaka , koji se nadaju da će krupniji modeli u modnim kampanjama postati uobičajena stvar. Oduševile su se i čitateljke modnih magazina, od kojih je jedna poslala otvoreno pismo kompaniji u kome hvali njihov potez: