- Došlo je do priličnog zaokreta u odnosu na prethodni album. Pesme su mnogo brže, od ukupno deset, samo je jedna balada - kaže naš izvor blizak najvećoj balkanskoj zvezdi i dodaje:
- Naziv albuma je „Poziv“ iz simboličnih razloga. Pevačica poziva sve ljude koji su željni dobre muzike i pozitivne energije da se okupe na Ušću na Vidovdan i budu deo do sada neviđenog spektakla na našim prostorima koji nosi naziv „Ušće 2“. Ceca u saradnji sa „Miligram mjuzikom“ pravi do sada najveći produkcijski poduhvat koji će nadmašiti prošli koncert, koji je održala imala na Ušću - rekao je izvor Kurira.
Ceca kaže da vredno radi i na albumu i na pripremama za koncert jer želi da sve bude savršeno.
- Počinjem s kampanjom za koncert na Ušću. Pred nama je mnogo posla, ali verujemo da ćemo ljudima doneti osmeh na lice i da će svi koji budu na Ušću 28. juna biti zadovoljni. Mnogo radimo kako bi moji fanovi dobili ono što zaslužuju - rekla je Ceca za Kurir.
Pink glavni partner
Svetlana Ceca Ražnatović, produkcijska kuća „Miligram mjuzik“ i Pink televizija potpisali su juče ugovor po kome je Pink glavni strateški partner spektakla na Ušću.
- Pink će pratiti ceo marketing u vezi s koncertom, snimaće ga i kasnije napraviti DVD. Reč je o strateškoj saradnji kojom bi obe strane trebalo da budu zadovoljne na duge staze. Pink je sad u situaciji da pokaže svu svoju snagu i nadmoć kao organizator ovako velikog projekta. Oni će raditi kompletnu marketinšku kampanju - rekao je naš izvor.
Ceca je imala brojne ponude, ali je dogovor sklopila s „ružičastom televizijom“.
- Naravno da je bilo i drugih ponuda, ali se Ceca odlučila da sklopi saradnju s Mitrovićem i ubeđena je da će oni na najbolji način odraditi kampanju - tvrdi izvor Kurira.