Vrhunska elegancija, odlična stabilnost i uživanje u vožnji - to je novi spoj u klasi gradskih automobila
Svi hoće više, a da plate manje! Teško to ide u trendseting klasi, koja se plaća zlatom. Međutim, „Opel“ sada ima alternativu. „Adam“ sija na gradskim ulicama - njegov primat među urbanim lajf-stajl vozilima trenutno je neprikosnoven!
Nema ko ga nije overio pogledom tokom sedmodnevnog testa Kurira. Posebno je fatalan za žene, uostalom ide mu uz njegovo alfa-ime. Ploveći krov stoji na savršnoj izvajanoj karoseriji, koja je spoj retro-linija i modernih LED elemenata, stilizovanih u linije.
Spoljašnjost dobija samo na prvu loptu, ali „adam“ karakter dobija na voznim karakteristikama. Hvalimo debeo volan, koji savršeno leži u rukama. Servo-asistencija je odlična, ali tu je i „siti“ mod. Posle pritiska na dugme upravljač se može obrtati malim prstom - dame to znaju da cene.
Lampice u krovu
Otmenost u kabini je na visokoj lestvici. I da nije kožnih sedišta u modelu s testa, tu je fantastično osvetljenje instrument-table, slično kompjuterskoj animaciji. Stilizovani su i tasteri za klima-uređaj i ostale komande. Hvalimo i unapređen menjač, kojem je skraćen hod i poboljšan je u odnosu na „korsu“. Model s testa bio je krcat elektronikom, ali zameramo to što parking-senzori sporije reaguju kada naiđu na prepreku.
Najbolje, ipak, dolazi posle okreta ključa i naročito noću, kada se popale lampice na krovu, koje lansiraju vozača i saputnike do zvezda, osmeh na licu vozača je neizostavan! Agregat 1,4 jedan je iz nove „Opelove“ serije. Radi kultivisano, proizvodi rezak zvuk, povlači dobro i u harmoniji je s fantastičnom stabilnošću. „Adam“, naime, juri kroz oštre krivine kao po šinama. Danak je plaćen tvrđim oslanjanjem, ali čini se da bi se dobro snašao i na trkama.
Nastavak ofanzive
Cena od 11.000 za početni model je korektna i, s obzirom na klasu, daje mnogo više. „Opel“ nastavlja ofanzivu, koja je počela "insignijom" i traje do danas. O tome svedoči podatak da je širom Evrope naručeno više od 30.000 „adama“.
Nema ko ga nije overio pogledom tokom sedmodnevnog testa Kurira. Posebno je fatalan za žene, uostalom ide mu uz njegovo alfa-ime. Ploveći krov stoji na savršnoj izvajanoj karoseriji, koja je spoj retro-linija i modernih LED elemenata, stilizovanih u linije.
Spoljašnjost dobija samo na prvu loptu, ali „adam“ karakter dobija na voznim karakteristikama. Hvalimo debeo volan, koji savršeno leži u rukama. Servo-asistencija je odlična, ali tu je i „siti“ mod. Posle pritiska na dugme upravljač se može obrtati malim prstom - dame to znaju da cene.
Lampice u krovu
Otmenost u kabini je na visokoj lestvici. I da nije kožnih sedišta u modelu s testa, tu je fantastično osvetljenje instrument-table, slično kompjuterskoj animaciji. Stilizovani su i tasteri za klima-uređaj i ostale komande. Hvalimo i unapređen menjač, kojem je skraćen hod i poboljšan je u odnosu na „korsu“. Model s testa bio je krcat elektronikom, ali zameramo to što parking-senzori sporije reaguju kada naiđu na prepreku.
Najbolje, ipak, dolazi posle okreta ključa i naročito noću, kada se popale lampice na krovu, koje lansiraju vozača i saputnike do zvezda, osmeh na licu vozača je neizostavan! Agregat 1,4 jedan je iz nove „Opelove“ serije. Radi kultivisano, proizvodi rezak zvuk, povlači dobro i u harmoniji je s fantastičnom stabilnošću. „Adam“, naime, juri kroz oštre krivine kao po šinama. Danak je plaćen tvrđim oslanjanjem, ali čini se da bi se dobro snašao i na trkama.
Nastavak ofanzive
Cena od 11.000 za početni model je korektna i, s obzirom na klasu, daje mnogo više. „Opel“ nastavlja ofanzivu, koja je počela "insignijom" i traje do danas. O tome svedoči podatak da je širom Evrope naručeno više od 30.000 „adama“.
Sam parkira
„Adam“ pruža vrhunske tehnologije iz viših segmenata. Novi informativno-zabavni sistem (IntelliLink) integriše smartfon (android i iOS). Ima novu generaciju parking asistenta (doplata 580 evra), koji automatski parkira automobil.
Pravi se u Nemačkoj
„Adam“ je razvijen i proizvodiće se isključivo u Nemačkoj. „Opel“ je jedini proizvođač automobila koji je doneo takvu odluku za mali auto. Ukupno 190 miliona evra uloženo je u početak proizvodnje.
OPEL ADAM
♦ Motor: 1.398 cm3
♦ Snaga: 100 KS
♦ Masa: 1.088 kg
♦ Dužina / širina / visina: 3.698 / 1.720 / 1.484 mm
♦ Krug okretanja: 11,06 m
♦ Prtljažnik: 170 l
♦ Maks. brzina: 180 km/h
♦ Ubrzanje 0-100 km/h: 11,8
♦ Osnovni model: 11.000 €
♦ Testirani model: 16.500 €
(za flotnu prodaju)