Jedna od najuspešnijih modnih dizajnera, Verica Rakočević, na modnoj sceni traje već 30 godina. Od kada je ušla u svet mode još davne 1983. godine ne prestaje da intrigira javnost, koliko svojim dizajnerskim umećem toliko i svojom životnom pričom, stavovima koje je zastupala i kritikama koje je iznosila.
Iako se na na modnoj sceni pojavila znatno ranije, tek 1990. godine, kada je uradila uniforme za tek otvoreni hotel "Hajat" i svojom revijom obeležila svečano otvaranje, potpisala se kao modni kreator. Pre toga bila je vlasnica butika "Ella", potom je osnovala brend "VR Company" 1997. godine, a najveće uspehe u karijeri doživela je zahvaljujući kolekcijama visoke mode koje je predstavila na nedeljama visoke mode u Rimu, ali i publici u Milanu, Moskvi, Los Anđelesu, Beču, Atini...
Verica kaže da je strast ono što je pokreće da i posle 30 godina radi i trudi se.
"Strast je pokretačko gorivo mog života. Bez nje ne mogu da živim, sa njom započinjem dan i odlazim u krevet. Kako god zvučalo, ja sa strašću odlazim i u snove. Možda su zato tako bajkoviti. Zaista, nisam nikada imala ružne snove. Ako se ovim poslom bavite na način da dodiruje umetnost, onda to bez strasti ne ide. Volim svoj posao i radim ga iz velike ljubavi, ne razmišljajući hoće li mi doneti novac. Na svu sreću donosi ga u onoj meri u kojoj mogu relativno pristojno da živim. I danas skakućem oko svake haljine kao devojčica koja se igra sa lutkama".
Kreatorka je u jednom intervjuu izjavila da je Srbija rasadnik talenata bez realnih mogućnosti i da su uspeli samo oni koji su otišli.
"Roksanda Ilinčić, Aleksandar Protić, Ana Šekularac, Slobodan Mihajlović", rekla je i dodala da od stranih kreatora najviše ceni Vivijen Vestvud, Džon Galijano, Antonio Maras.
Ona je takođe otkrila koje su to dve kolekcije uticale na njen uspeh u svetu mode.
"To je "Molitva za mir", kada su čuvena Jasmin i još 10 top modela radile 1993. godine moju reviju u Beogradu pod sankcijama. I kolekcija inspirisana srpskom građanskom nošnjom koja je sa velikim uspehom prikazana u Rimu, samo mesec dana po završetku bombardovanja, emitovala se u celosti čak 70 puta na Fashion TV".