Jahu mejl klasik je mrtav. Od juče, korisnici Jahu mejla ne mogu više da koriste staru verziju već samo novu verziju koja korisnicima servira oglase na osnovu sadržaja njihovih mejlova na sličan način na koji to čini Guglov gmejl.
Korisnici Jahu mejla mogu od juče koristiti mejl servis samo ukoliko nalog nadograde novom verzijom. Korisnici bi trebalo da dobiju email obaveštenje o tome.
Iz Jahua ističu da kada prihvatite novu verziju Jahu mejla, time prihvatate i uslove servisa i politiku privatnosti, što uključuje i prihvatanje automatskog skeniranja sadržaja i analizu sadržaja komunikacije korisnika, koje Jahu koristi za relevatno oglašavanje i zaštitu od zloupotreba.
Ukoliko ne želite da vam Jahu prezentuje kontekstualne oglase, koji su rezultat skeniranja i analize sadržaja vaših mejlova i komunikacije, možete promeniti podešavanja uz pomoć "Ad Interest Manager".
Time ćete se rešiti takvih reklama, ali to ne znači da Jahu i dalje neće skenirati vaše mejlove jer ste se sa tim saglasili prihvatajući uslove servisa.