DRUGA OFANZIVA: Predstavljamo novu opel insigniju!

Pun gas: Vreme je za nastavak istorije. Ikona auto-sveta sada dobija potpuno novo ruho

Vreme je za osveženje.
Sa više od pola miliona prodatih primeraka, okićena brojnim priznanjima, među kojima je i Evropski auto godine 2009, „opel insignija“ predstavlja jedan od najuspešnijih automobila u svom segmentu. Shodno ofanzivnom trendu na tržištu, „Opel“ je predstavio prve fotografije redizajnirane „insignije“, koja će svetsku premijeru imati u septembru, na Sajmu automobila u Frankfurtu, i tehničke podatke o ovom vozilu.

Nemačka škola

Dizajneri, vođeni „Opelovom“ filozofijom da automobil treba da bude „spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti“, uradili su izvanredan posao. Od inače lepog automobila napravili su još lepši zahvaljujući novim prednjim i zadnjim svetlima, izmenjenim branicima, novoj hromiranoj maski hladnjaka i drugim „kozmetičkim“ detaljima.

Digitalna tabla

Jednostavno, nova „insignija“ odaje utisak elegantnijeg, dinamičnijeg i skladnijeg automobila. Najvažnija promena je u kabini. „Opel“ je konačno poslušao savete i napravio modernu i digitalnu instrument-tablu.

Većina poboljšanja je „pod kožom“. Unapređeni su šasija, amortizeri, stabilizatori i volan, a u kabini su upotrebljeni kvalitetniji materijali, pa su izolacija i udobnost podignuti na viši nivo. Presudan je bio kriterijum „ jasno, jednostavno i intuitivno upravljanje“, pa više nema „šume“ dugmića na komandnoj tabli. Sad je mnogo lakše upravljati svim sistemima, a tu su i tač-ped na centralnoj konzoli i displej od osam inča osetljiv na dodir.

Informacije na dodir

U „Opelu“ posebno ističu tač-ped, koji je ergonomski integrisan u centralnu konzolu.
- Tač-ped nudi potpuno nov način brzog i intuitivnog pristupa sistemu za informisanje i zabavu. Njegova površina je osvetljena i na dodir reaguje trenutno, uz povratnu informaciju. Na taj način je upravljanje multimedijalnim sistemom bezbednije, bez odvraćanja pažnje.

Vrhunski motori

Nova „insignija“ opremljena je najmodernijim motorima, turbodizelom 2,0 CDTI sa 120 KS i 140 KS, sa emisiju CO2 od samo 99 g/km, a modeli sa četvora i petora vrata, sa 6-stepenim manuelnim menjačem i start/stop sistemom, troše u proseku samo 3,7 litara goriva na 100 km. Top-dizel je 2,0 bi-turbo CDTI od 195 KS i 400 Nm. Oni koji vole benzince uživaće u 2,0 SIDI turbomotoru sa 250 KS i 400 Nm, a tu je i novi 1,6 SIDI turbo sa 170 „konja“ i 260 do 280 Nm.