Samo neophodni troškovi

ŠTEDNJA U PARTIZANU: Igrači autobusom, direktorka avionom

Direktorka marketinga crno-belih predstaviće u Sloveniji novi dres srpskog šampiona za nastupajuću sezonu

BEOGRAD - Fudbalski klub Partizan doneo je jesenas odluku o štednji na svim nivoima, a među prvima su je osetili i fudbaleri kluba, koji su na pripreme u Sloveniju otišli autobusom.

Stoga je začudila vest da direktorka marketinga crno-belih Snežana Filipović u Sloveniju putuje avionom i sa sobom vodi fotografa.

Iz Humske je ubrzo stiglo objašnjenje da je firma "Adidas" pokrila kompletne troškove puta Filipovićeve i fotoreportera, a sve u cilju promocije novog dresa šestostrukog uzastopnog prvaka Srbije.

„Kompletan put i celu reklamnu kampanju plaća Adidas, u svrhu promocije svog proizvoda, koji se zove Partizanov dres. Partizan ne određuje ni koji će fotograf krenuti u Sloveniju, već je to u nadležnosti Adidasa, a ta kompanija će snimke koristiti zarad svojih reklamnih kampanja. Partizan kao klub nema veze sa ovim putovanjem“, rekao je za Mozzart sport Dragan Velanac, portparol crno-belih.

Mere štednje osetio je nedavno i generalni sekretar kluba Darko Grubor. Operativac crno-belih je na žreb za Ligu šampiona u Nionu putovao rano ujutru tog dana i vratio se isto veče, iako je do sada praksa bila da se putuje dan ranije.

Inače, četa trenera Vuka Rašovića nalazi se na Pohorju od utorka, a juče je odigran i prvi pripremni meč. Crno-beli su poraženi od ruske Lokomotive sa 1:0.