Transporter
Golf 7 varijant: Veći, lakši, ekonomičniji i moderniji
Stiže na leto Početak prodaje predviđen je za avgust ove godine, a cena za osnovni model Nemačkoj iznosi 18.950 evra
U njega staje sve što vam je potrebno.
Posle više nego uspešnog starta najnovije generacije „golfa“, došao je red da se postojeća verzija s petoro vrata malo „udeblja“. Nemački gigant predstavio je prve fotografije i tehničke detalje „golfa varijant“, karavan verzije „Folksvagenovog“ bestselera.
Rekli bismo da je „dijeta“ bila vrlo uspešna, i to u svakom smislu. Zahvaljujući platformi MQB novi karavan je lakši i do 105 kg od prethodnika, prtljažnik u osnovi „guta“ 605 litara, a obaranjem sedišta čak 1.620 litara. Motori troše i do 15 odsto manje goriva. Po prvi put „golf varijant“ standardno je opremljen sistemom XDS+ za elektronsko kontrolisanje diferencijala, a kao opcija dostupna je DCC dinamička kontrola šasije, pri čemu je oslanjanje automobila niže za 10 mm u odnosu na standardni model.
Sportsko oslanjanje
Za nešto zahtevnije vozače na raspolaganju su sportsko oslanjanje, koje snižava automobil u vožnji za 15 mm, a neke od dizel verzija moći će da se kupe s pogonom na svim točkovima. Novi karavan pokretaće sedam motora jačine od 85 do 150 „konja“ i svi će biti opremljeni stop/start sistemom za uštedu goriva, kao i sistemom za regeneraciju energije kočenja.
Jaka oprema
Početak prodaje predviđen je za avgust ove godine, a početna cena za osnovni, dobro opremljeni model „trendlajn“ u Nemačkoj iznosi 18.950 evra.
Posle više nego uspešnog starta najnovije generacije „golfa“, došao je red da se postojeća verzija s petoro vrata malo „udeblja“. Nemački gigant predstavio je prve fotografije i tehničke detalje „golfa varijant“, karavan verzije „Folksvagenovog“ bestselera.
Rekli bismo da je „dijeta“ bila vrlo uspešna, i to u svakom smislu. Zahvaljujući platformi MQB novi karavan je lakši i do 105 kg od prethodnika, prtljažnik u osnovi „guta“ 605 litara, a obaranjem sedišta čak 1.620 litara. Motori troše i do 15 odsto manje goriva. Po prvi put „golf varijant“ standardno je opremljen sistemom XDS+ za elektronsko kontrolisanje diferencijala, a kao opcija dostupna je DCC dinamička kontrola šasije, pri čemu je oslanjanje automobila niže za 10 mm u odnosu na standardni model.
Sportsko oslanjanje
Za nešto zahtevnije vozače na raspolaganju su sportsko oslanjanje, koje snižava automobil u vožnji za 15 mm, a neke od dizel verzija moći će da se kupe s pogonom na svim točkovima. Novi karavan pokretaće sedam motora jačine od 85 do 150 „konja“ i svi će biti opremljeni stop/start sistemom za uštedu goriva, kao i sistemom za regeneraciju energije kočenja.
Jaka oprema
Početak prodaje predviđen je za avgust ove godine, a početna cena za osnovni, dobro opremljeni model „trendlajn“ u Nemačkoj iznosi 18.950 evra.