NJUZ NET PROFESOR: Nije greška već marketinški trik

Ekonomski Fakultet Kragujevac
Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski, a oni koji nisu baš na pravi način shvatili moju želju, da pokušaju da procene šta je to što treba saopštiti na ispitu, a šta ne treba, izjavio je profesor Milan Kocić

KRAGUJEVAC - Profesor Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu Milan Kocić izjavio je danas da unošenje dela izmišljenog teksta sa satiričnog portala “njuz.net” na 302. strani autorskog udžbenika “Direktni marketing” nije greška već marketinški trik koji su, kako je naglasio, najbolji studenti shvatili.

“Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski, a oni koji nisu baš na pravi način shvatili moju želju, da pokušaju da procene šta je to što treba saopštiti na ispitu, a šta ne treba”, izjavio je Kocić.

Profesor je rekao da objavljivanje “sporne” stranice ne smatra medijskim linčom, kako neki ocenjuju, već kao novinarsku znatiželju da se istraži nešto što se možda iz nečije vizure potkralo kao greška.

“Upravo slučaj ovog mladog gospodina (studenta), koji je objavio stranicu, a ne bih želeo da ga imenujem zbog njegovog integriteta, dokazuje da je ova problematika jako interesantna i da je on pomalo naseo na taj moj trik i želju", rekao je profešor i naveo da je student koji je objavio spornu stranicu ranije položio ispit ocenom šest.

Profesor Kocić je naveo da u svojoj biografiji nema ni jednu mrlju i da juče nije davao izjave jer je, kako je rekao, bio zaprepašćen “tolikom medijskom ujdurmom”.

“Smatram da to možda i jeste neka vrsta nečega što medije treba da zainteresuje, ali ne i da se tolika pompa oko toga podigne. Miislim da je mladi čovek u docentskom zvanju teško mogao juče da reaguje na pravi način saopšti šta se to desilo”, rekao je Kocić koji ima zvanje docenta.

Dekan Ekonomskog fakulteta Verica Babić izjavila je da je knjigu izdao Ekonomski fakultet, a da su recenzenti troje profesora, stručnih u toj užoj naučnoj oblasti.

“Profesor Kocić je vro uspešan u karijeri i do zvanja docenta je došao zahvaljujući velikom radu i usavršavanju. Izuzetno je posvećen radu sa studentima, a o tome najbolji govori podrška Studentskog parlamenta i studenata“, rekla je Babićeva.

Ona je dodala “da o udžbeniku i o tome šta je to direktni marketing najbolje govore poslednja 24 sata”.

Predsednik Unije studenta Ekonomskog fakulteta Nedeljko Mišić je rekao da svi studenti podržavaju profesora Kocića.

“Profesor nije simbol površnosti - to najbolje znaju studenti kojima je predavao. Profesor je kvalitetan i pruža maksimalnu podršku studentima “, rekao je Mišić i naveo da je za samo sat vremena vise od 600 studenata potpisalo podršku profesoru.

Mišić je naveo da su predavanja profesora Kocića najposećenija, a da su mu studenti važni potvrđuje i današnji dan u kojem je, uprkos pritisku medija, ima tri diplomska rada u kojima je bio mentor.