Prevoz u Beogradu

OTOPLJAVANJE: Bus plus se u septembru otvara za građane!

Svako ko se prijavi biće naš gost, upoznaće zaposlene i imaće priliku da vidi gde se nalaze serveri i sve ono što je potrebno da ovaj moderan sistem funkcioniše,objasnio je Sava Terzić, član uprave “Apeks solušn tehnolodži

BEOGRAD- Kako bi “otoplili” odnose sa Beograđanima i približili “Bus plus” sistem građanima, u kompaniji “Apeks solušn tehnolodži” odlučili su da tokom septembra sprovedu akciju “Bus plus svojim očima”. Tokom ove akcije svako ko želi da se upozna sa načinom funkcionisanja “Bus plusa” moći će da poseti ovu firmu.

U kompaniji “Apeks solušn tehnolodži” rešili su tako da pruže ruku građanima kako bi im odgonetnuli svaku sumnju u vezi sa jednim od trenutno najomraženijih sistema u prestonici.

- Svako ko se prijavi biće naš gost, upoznaće zaposlene i imaće priliku da vidi gde se nalaze serveri i sve ono što je potrebno da ovaj moderan sistem funkcioniše. Bitno je da ljudi shvate kako “Bus plus” u svakom trenutku kontroliše pored putnika i vozače odnosno sve učesnike u javnom prevozu i na taj način doprinosi većem kvalitetu ove usluge - objašnjava Sava Terzić, član uprave “Apeks solušn tehnolodži” i dodaje da će akcija trajati mesec dana.

Terzić ističe da u ovoj kompaniji uveliko razmišljaju o novinama koje će pogodovati putnicima gradskog prevoza.

- U narednih šest meseci planiramo da uvedemo dopunu “Bus plus” kartica putem interneta. Još tražimo najbolji model pošto nakon onlajn uplate mora proći tri do četiri sata kako bi informacija o tome stigla u sva vozila gradskog prevoza.

Takođe, nastojaćemo u narednom periodu da omogućimo kupcima da na pojedinim prodajnim mestima dopune “bus plus” kartu platnom karticom - najavljuje Terzić.

Inače, presedačku karticu za nešto više od mesec dana koristilo je oko 30.000 putnika, pa u “Apeksu” najavljuju da bi uskoro mogla da krene i prodaja dnevne karte “u zavisnosti od tarifne politike koju Direkcija za javni prevoz određuje”.

- Tarifna politika je jako osetljiva stvar pri čijem određivanju su neophodne komplikovane analize da bi se uvele nove vrste karata i ušlo u nešto što može da ošteti već postojeći prihod. Jako je bitno da, kada se uvede nova karta, sve precizno funkcioniše i zato postoji više nivoa testiranja sa Direkcijom za javni prevoz, pre nego što karta bude puštena u opticaj - kaže Rade Vujović, izvršni direktor ove firme.