BEOGRAD - Logo nacionalne aviokompanije "Er Srbija" delo je srpskog dizajna, koji je osmislila studentkinja grafičkog dizajna, Tamara Maksimović, iz Novog Sada. Novi brend će nositi ime zemlje i crvenu, plavu i belu boju nacionalne zastave Srbije iz Beograda u svet, rečeno je danas, nakon potpisivanja sporazuma o strateškom partnerstvu Etihada i Jat ervejza, koji je promenio ime u Er Srbija.
Ima i loših reakcija
Nacionalna aviokompanija Srbije, sa istorijom dugom 86 godina, sada ima nov vizuelni identitet - korporativni logotip, znak i redizajniranu trobojku. Na vertikalnom krilu repa aviona nalaziće se stilizovani dvoglavi orao. Reakcije povodom novog izgleda su većinom pozitivne, međutim ima i kritika koje se odnose na srpskog orla na repu. Pominje se, naime, da je dizajn u orjentalnom stilum, dok je orao "Etihada" sličniji onom na zvaničnom grbu Republike Srbije.
Autorka vizuelnog izgleda nove avio-kompanije Tamara Maksimović, diplomirana frilanserka iz Novog Sada, za blog Tango Six je ispričala kako je došlo do toga da ona bude autor loga koji će videti milioni ljudi u sledećim godinama širom regiona i Evrope.
Dizajn Jata za diplomski rad
- Pre dve godine za diplomski sam radila re-dizajn Jata i okačila ga na Behance (jedan od najpoznatijih globalnih portfolio portala) kao idejni koncept, projekat. Menadžment Etihada pronašao me je koristeći Gugl, zvali su me na sastanak i nakon nedelju dana sam otišla za Abu Dabi. Tamo sam dve i po nedelje radila sa njima. To je bilo predivno iskustvo, koje još nije završeno. Vraćam se prekosutra i nastavljamo da radimo na preostalim elementima brendinga. - rekla nam je Tamara.