PAKLENA TURSKA: Vozili su nas 30 sati u autobusu bez klime

Damir Dervisagic
Naše turiste koji su letovali u Kušadasiju turistička agencija u oba pravca prevezla vozilom u kom je temperatura bila neverovatnih 50 stepeni zbog kvara na rashladnom uređaju

BEOGRAD - Posle odmora im treba odmor da dođu sebi.
Većina od ukupno 90 putnika koji su preksinoć doputovali iz Kušadasija neispravnim autobusom u kojem nije radio klima-uređaj okupila se juče ispred agencije „Argus turs“ da bi se požalila na lošu organizaciju puta. Pre svega zbog toga što su u jednom pravcu prešli oko 2.000 kilometara vozilom u kojem je zbog kvara klime temperatura bila oko 50 stepeni, i zbog toga što je vožnja trajala čak 30 časova.

Četiri stajanja u Bugarskoj

Aleksandar Karbinski, jedan od namučenih turista, kaže da ga je najviše iznerviralo to što su istim tim autobusom morali da se vrate za Srbiju, kao i bezobrazluk vodiča, koji im je rekao: „Koliko para, toliko muzike.“

- Četiri puta smo morali da stajemo u Bugarskoj jer su vozači pokušavali da poprave klimu - navodi on, dok Miloš, Danijel i Dragana kažu da su im jedva dozvolili da otvore šiber iako im je bilo muka od neizdržive toplote.

Deca plakala zbog vrućine

Aleksandar Vasiljević i Sanja Petković, putnici koji su tražili da ih predstavnik „Argus tursa“ sačeka kod Prokop stanice, kažu da su dobili odgovor da je to neizvodljivo jer se plaše da će ih tući motkama.
- Ljudi i deca su plakali od vrućine u autobusu. Svi smo kunjali, nije mi dobro ni sad - kaže Vasiljević.

Putnici kažu da zbog ovoga, ali i katastrofalne usluge i stanja u hotelu, u kojem nisu radili bojler i klima-uređaj, a u kojem su nađeni špric i igla, dok su u pojedinim sobama posteljina i ve-ce šolja bili prljavi, očekuju da im agencija da adekvatnu nadoknadu.

(S. I. - J. R.)
Preživeli agoniju... Samo kad su stigli kući

Damir Dervisagic 
Ogorčena... Sanja Petković

Argus ne priča za medije!

U turističkoj agenciji „Argus turs“ rekli su nam da ne daju izjave za medije, a da će sve što imaju rešiti s putnicima, koji objašnjavaju da im je ponuđeno da napišu reklamaciju, a da će odgovor dobiti u roku od 15 dana. Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija JUTA, rekao je da imaju pravo da traže nadoknadu.
- Nekorektno je to što agencija ne želi da kaže svoju stranu priče, ali mi imamo 30 članica, a očigledno je da probleme ne rešavamo svi na isti način - rekao je on.