Velja Ilić: Sve je sređeno hrast ostaje kao atrakcija

Prema njegovim rečima, pomereni su neki stubovi koji još nisu bili izliveni i sve se uklopilo

BEOGRAD - Ministar građevinarstva i urbanizam Velimir Ilić izjavio je danas da je sve završeno kada je u pitanju kredit iz Kine za infrastrukturu, kao i da hrast u selu Savincu ostaje gde je bio dosada.

"Sve je završeno, urađen je projekat i sve je prilagođeno. Hrast ostaje tamo gde jeste bio vekovima. Obilazimo ga", rekao je Ilić dodajući da to ne košta nešto puno.

Prema njegovim rečima, pomereni su neki stubovi koji još nisu bili izliveni i sve se uklopilo.

"Kompletno je sve završeno što se toga tiče. Struka je rekla svoje i napravljeno je da hrast ostane kao atrakcija", rekao je Ilić i dodao da će do njega moći da se izađe pasarelom.

On je naglasio da će samo ta pasarela da koštati i to par stotina hiljada evra, da je sve ostalo već uračunato u projekat.

I kada je u pitanju velik kredit iz Kine za infrastrukturu, on je istakao da nema brige da taj novac neće stići.

"Sve je završeno. Tačno je da će taj kredit na prvom jesenjem zasedanju biti formalno na ratifikaciji u parlamentu. Radovi kreću. Kinezi su već tu i razgovaraju sa podizvođačima", rekao je Ilić.

Na pitanje kako komentariše poziv Demokratske stranke Vladi Srbije da prekine praksu zaduživaja za infrastrukturne projekte kroz netransparetno ugovaranje poslova, Ilić je istako da je to "oni posledica jednog pitanja, jer se mnogo sekiraju za investicije kako idu".

On je naveo i da radovi na Koridoru 11 idu mnogo bolje nego što smo očekivali.

"Sad trenutno radimo u Preljini i krećemo prema Trbušanima. A ja pitam DS, šta su radili kada su autoput Ub- Lajkovac gradili kolometar godišnje", rekao je Ilić.

Predsednik Resornog odbora DS za infrastrukturu Aleksandar Bjelić rekao je ranije danas da je pitanje DS koji je to projekat u poslednjih godinu dana ugovoren i počeo da se izvodi, a da je poštovan zakon o javnim nabavkama.

On je podsetio da Srbija već ima više od tri milijarde evra ugovorenih kredita za ulaganje u železničku i putnu infrastrukturu, koji su dogovoreni na transparentan način i koji imaju podršju EU, a da je realizovano manje od 30 odsto.