BEOGRAD - Izvanredan uspeh u naplati.
Javno-komunalno preduzeće „Infostan“ i tokom letnjih meseci beleži povećan procenat naplate, koji je dostigao 95 odsto, saopštilo je to preduzeće.
Popusti za ugrožene
- Najnoviji podaci pokazuju da sve veći broj korisnika komunalnih usluga pristupa redovnom plaćanju računa. Od ukupnog broja korisnika, više od dve trećine njih, tačnije 450.000 domaćinstava, u julu je prvi put uredno izmirilo svoje obaveze i ostvarilo pravo na popust pri plaćanju - piše u saopštenju.
Osim popusta, blizu 60.000 socijalno najugroženijih domaćinstava iskoristilo je subvenciju 10-50 odsto pri plaćanju potrošenih komunalnih usluga, koje im obezbeđuje Grad Beograd.
- Redovno plaćanje potrošenih komunalija je najefikasnije i najjeftinije, i to kako za korisnike koji ostvaruju znatna uštedu u kućnom budžetu na godišnjem nivou tako i za komunalne kuće koje isporučuju kvalitetnije usluge svim domaćinstvima u Beogradu - piše u saopštenju iz JKP „Infostan“.
Reprogram duga
Osim popusta i subvencija koji se redovnim platišama unapred obračunavaju na računima, „Infostan“ ažurnim korisnicima u znak zahvalnosti za redovno plaćanje potrošenih obaveza priprema brojne pogodnosti i popuste u pozorištima, bioskopima, sportskim centrima i drugim organizacijama i ustanovama. Sve informacije o pogodnostima nalaze se na internet stranici preduzeća www.infostan.rs u delu „Kutak za redovne platiše“.
- Podsećamo da korisnici koji imaju neizmirene obaveze iz prethodnih 10 godina mogu da potpišu ugovor o reprogramu duga i otplati na 24 mesečne rate, uz grejs period od dve godine. Osim toga, neplaćeni računi mogu da se izmire i beskamatnim kreditom po kartici, koji omogućava Unikredit banka - saopšteno je iz „Infostana“.
Beograđani više ne žele da izbegavaju plaćanje računa
Objavljeno
13.08.2013. 23:37h
→ 22.02.2016. 7:58h
U julu je 450.000 domaćinstava izmirilo svoje obaveze prema JKP „Infostan“ i ostvarilo pravo na popust pri plaćanju