YouTube je potvrdio da sada u širokom obimu uvodi Pause oglase na platformu. Dakle, ne samo da ćete se suočiti sa više oglasa koje ne možete preskočiti, već ćete početi da viđate i oglase dok pauzirate video na besplatnoj verziji YouTube-a.
S obzirom na povećan broj oglasa, čini se da je cilj podstaći korisnike da se pretplate na YouTube Premium.
Testiranje Pause oglasa traje već neko vreme. U aprilu, Philipp Schindler iz Google-a podelio je pozitivne rezultate eksperimenta, nazivajući ih novim „neprekidajućim“ formatom koji se pojavljuje kada korisnici pauziraju ono što gledaju. I dalje je neizvesno da li će šira primena ovih oglasa smanjiti broj uobičajenih prekida tokom video sadržaja, mada je to malo verovatno.
Korisnici YouTube-a već primećuju više Pause oglasa na pametnim televizorima, a neki su ih prijavili i na mobilnoj aplikaciji YouTube-a. Sa zvaničnom potvrdom kompanije, samo je pitanje vremena kada će Pause oglasi postati novi standard za korisnike YouTube-a.
Naravno, uvek se možete pretplatiti na YouTube Premium ako želite da se rešite oglasa na platformi. To je zapravo i suština ove strategije navesti korisnike da na neki način plate za sadržaj.
Izvor: AndroidAuthority/Benchmark/Kurir/Darko Mulic