Prema najnovijem istraživanju koje je sprovela Piper Sandler, koje se bavi trendovima među tinejdžera i kako se oni menjaju tokom vremena, Instagram i TikTok su najpopularnije mreže među mladima.
Na osnovu godišnje ankete više od 13.000 tinejdžera u SAD, Piper Sandler je otkrila da je Netflix rangiran nešto više od YouTube-a u dnevnoj potrošnji video zapisa, dok je TikTok pobedio Instagram kao najomiljenija društvena aplikacija.
U pogledu korišćenja, TikTok je i dalje broj jedan, dobivši nekih 7 procentnih poena od poslednje ankete. Instagram je na drugom mestu (+5%), a zatim Snapchat (-3%).
To i nije iznenađenje. Mlađa publika je oduvek težila ovim aplikacijama, mada je Snapchat izgubio mesto u poslednjem istraživanju Piper Sandler. U nastavku pogledajte kompletne rezultate ispitivanja u svim kategorijama:
Što se tiče drugih društvenih platformi, Pinterest generiše više interesovanja nego u prošlosti (+6%), dok je Facebook takođe zabeležio blagi porast (+2%). Platforma koja je ranije bila poznata kao Twitter, u međuvremenu pada u upotrebi među tinejdžerima (-2%).
Činjenica da Instagram ostaje popularan može se odnositi na uspostavljene mreže komtakata u aplikaciji, dok je Metin pomak ka sadržaju koji preporučuje AI, takođe povećao vreme provedeno u aplikaciji. Zaista, samo prošle nedelje, Meta je izvestila da sada 40 miliona mladih odraslih koristi Facebook širom SAD i Kanade svakog dana, što je najviši nivo u više od tri godine.
U smislu strateškog planiranja, ovi rezultati verovatno neće promeniti mnogo, jer su to verovatno bile platforme koje ste već ciljali ako ste pokušavali da doprete do mlađih korisnika. Ali možda je Pinterest vredan pažnje, dok bi Facebook-ovi poboljšani AI oglasi takođe mogli da obezbede bolji put do mlađe publike nego što možete očekivati.
Ali ipak, Instagram i TikTok prednjače, dok Snap održava svoju relevantnost i uticaj na ovu grupu.