Savana Džordan (27) imala je samo 18 godina kada je s ocem osnovala svoju prvu kompaniju pod nazivom "See Jane Go", koju je tada opisivala kao Uber za žene. Usluga vožnje zapošljavala je samo žene koje su vozile samo ženske klijente, a sve s namerom kako bi iskustvo vožnje učinili sigurnijim.
Nakon što je na kraju prodala svoju firmu, Savana je krenula s prodajom medicinskih proizvoda. Okrenula se marketinškoj industriji, ali je ubrzo morala raditi skraćeno zbog pandemije.
Kad se s 22 godine razvela, jedva je mogla priuštiti kiriju.
"Tada sam jela jednom dnevno kako bih doslovno mogla nahraniti svog psa", objašnjava Savana koja se u roku od samo tri godine uspela iseliti iz male garsonijere, a sve zahvaljujući sledećem poslovnom poduhvatu, piše The Sun.
Naime, Savana je iskoristila svoje poslovno i prodajno iskustvo i pokrenula vlastitu samostalnu marketinšku agenciju. Iskustvo prošlih uspeha u raznim industrijama, pomoglo joj je da usmeri druge na pravi na put. I tako je nastala kreativna agencija WLF.
Od njenog osnivanja 2020. godine, firma je ostvarila višestruki prihod i narasla u tim od deset žena. Savana smatra da je iskustvo koje je dobila pomoglo uspehu njenog poslovanja.
Takođe je savetovala sve preduzetnike da daju prioritet strategiji, energiji, doslednosti i proizvodnji kada tek počinju:
"Ono što smo učinili prilično je veliko, ali takođe nije bilo slučajno. Sve što smo radili kako bi razvijali naš posao radili smo planski, uključujući i strategije koje smo koristili tim povodom. Mi smo tretirali naše poslovanje kao marketinški i prodajni alat", rekla je Savana.
Takođe, razvila je vlastiti brend kroz angažman na društvenim mrežama, a platformu koristi za deljenje marketinških saveta.
(Kurir.rs/Net.hr/M.J)