Zlatibor je ovih dana dobio novu saobraćajnu signalizaciju koja će posetiocima omogućiti lakše snalaženje kako doći do turističkih odredišta. Znakovi su ispisani na srpskom i engleskom jeziku.
Ovaj projekat je radila Turistička organizacija Zlatibor, a njen direktor Vladimir Živanović kaže da je u ovaj projekat uloženo više od 14 miliona dinara.
- Kako je jedan od postavljenih ciljeva Opštine Čajetina, ravnomeran razvoj i urbanih i ruralnih delova cele teritorije, trudimo se da na taj način delujemo u svim segmentima. Ideja ovog projekta je bila da se na bolji način stimulišu svi posetioci Zlatibora da posete ove obeležene turističke lokalitete, ali i da se poveća promet i bolja reklama turističke privrede Zlatibora i turističke privrede koja posluje na teritoriji cele opštine Čajetina – rekao je Živanović.
On je dodao da pored jednostavne navigacije ova signalizacija ističe raznolikost sadržaja koje Zlatibor nudi, od aktivnog odmora, prirodnih lepota, do kulturnih i istorijskih znamenitosti.
Zlatiborski hotelijeri su takođe zadovoljni postavljanjem dvojezične signalizacije.
- Signalizacija utiče na sveukupni vizuelni identitet destinacije, a samim tim ostavlja pozitivan utisak na naše goste, pogotovo iz inostranstva, jer ne troše vreme za pronalaženje naseg novootvorenog hotela na Zlatiboru – rekla je Milica Vulović, direktorka jednog od hotela na ovoj planini.
I u anketi među posetiocima Zlatibora, koju su obavili zaposleni u TO Zlatibor, posetioci kažu da im je veoma korisna jer se lakše snalaze u mestu koje je iz godine u godinu sve urbanizovanije.
Višnja Kostić, poznata blogerka ističe da je signalizacija na Zlatiboru jedna od bolje urađenih u turističkim mestima Srbije.
- Zaista olakšava snalaženje turistima. Označeni su ne samo važni smeštaji i hoteli, već i pešačke staze i ulice. To je ključni faktor za razvoj turističkog mesta kao što je Zlatibor - navela je blogerka.
Kurir.rs/Z. Gligorijević