Kontroverzni biznismen sa KiM, koji živi uglavnom na relaciji Peć - Sarajevo, imao je u jednom trenutku, u najvećem broju registrovanih na druge, makar 20 automobila sa crnogorskim tablicama, i još sigurno toliko sa bosanskim.
"Od njegovog poštenog rada, kako je kazao u jednom intervjuu, on je godišnje kupovao najmanje dvadesetak najskupljih i poslednjih modela automobila. Slabost su mu bili džipovi. Svako malo ih je nabavljao, tako da mu se tu više nije moglo ući u trag", kazao je za Portal RTCG dobro obavešteni sagovornik.
Verovatno je zbog toga potpuna istina kada je na jednom suđenju u Sarajevu, na pitanje koliko ima automobila, odgovorio - "ne mogu da se setim“.
Dobro obavešteni izvor tvrdi da od dvadesetak automobila koje je imao u Crnoj Gori, taj "biznismen“ samo jedan je vozio na svoje ime.
"Radilo se o 'poršeu' podgoričkih registarskih oznaka. Svi ostali automobili fiktivno su se vodili na njemu bliske osobe", kaže izvor.
Tako je, na primer, "mercedes" registrovan na jednog od njegovih prijatelja iz Crne Gore. Na drugog je registrovan BMW X6 poznatih registraskih oznaka.
"U Podgorici je na izvesnu djevojku iz Tuzi mnogo ranije bilo registrovano jedno njegovo vozilo, još na stari tip tablica. Na drugu devojku u Ulcinju bila su registrovana dva njegova automobila 'mercedes' sa poznatim oznakama", dodaje izvor.
Prema njegovim rečima, na jednog ulcinjskog biznismena vodio se njegov blindirani "mercedes".
"Ja bih vam sada mogao nabrojati imena svih tih i drugih ljudi koji su imali ili i dalje imaju direktne kontakte i poslove sa tim kontroverznim biznismenom u Crnoj Gori. Zar to nije dovoljan dokaz za tvrdnju da je imao svoje ljude u našoj državi. Velika je verovatnoća, mada je to teško dokazivo, da na te iste ljude, osim automobila ima i drugu imovinu", kaže izvor iz Crne Gore.
Logično pitanje koje se nameće nakon ovih podataka je šta ovaj biznismen radi sa tolikim automobilima i gde oni završavaju?
"On te automobile vozi dok ih ne izgustira i dok mu ne dosade, a onda ih jednostavno poklanja njegovim vernim saradnicima iz mnogobrojnog klana. Tako je, recimo, u njegovom voznom parku bilo svojevremeno i vozilo starih beranskih registraskih oznaka BA – 495 – 88. Reč je o 'audiju' A4, koji se formalno vodio i bio restrovan na jednog Rožajca. Taj auto je vozio njegov rođak i prezimenjak sa KiM. Ova činjenica je dokaz da je postojala čvrsta veza između tog 'biznismena' i nekadašnjih rožajskih kraljeva narkotika“, kaže izvor.
Njegov rođak je sa tim automobilom često boravio po severu Crne Gore, gde je imao mrežu saradnika za distribuciju droge. Ranjen je u jednoj pucnjavi u Peći, u diskoteci "Siti“, na sam doček 2010. godine, mada se veruje da je na meti bio drugi čovek istog prezimena.
Takođe postoje podaci da je ovaj pokušaj atentata bio naručen iz Podgorice, kao i da je revolveraš, koji je uspeo da umakne, bio poreklom iz Crne Gore.
Još jedan "biznismen" sa KiM, takođe njegov blizak rođak i blizak čovek za transport droge, svojevremeno je preko Crne Gore dovlačio prostitutke iz Ukrajine za rad u mnogobrojnim barovima na KiM.
"On je bio u posedu 'mercedesa' bele boje registrovanog na Podgoricu. Vrlo je verovatno da je imao i mrežu prostitutki u Crnoj Gori“, kaže izvor.
Mediji su pisali kako je svojevremeno za sebe i nekadašnjeg prijatelja i sarajavskog biznismena, on svojevremeno uvezao iz Sjedinjenih Američkih Država dva blindirana "hamera“.
Kada je taj njegov prijatelj kasnije ušao u politiku rekao je kako čoveka koji mu je poklonio blindiranog "hamera" zapravo i ne poznaje i da će ga, ako bude dokaza, uhapsiti.
"Bude li dokaza, on i takvi kao on, ići će u zatvor, kao i pripadnici bosanske državne mafije", rekao je, gostujući u jednoj emisiji.
Za "hamer" ga, naravno, niko nije ništa pitao.
Postoje i podaci o nekretninama ovog kontroverznog biznismena sa KiM, od kojih su neke bile u Crnoj Gori.
Kurir/RTCG