Oni koji su ljubitelji domaćeg filma "Tito i ja" Gorana Markovića, pored Dimitrija Vojnova u glavnoj ulozi, setiće se odmah i Kengura, prve role u karijeri glumca Milutina Dapčevića.
Upisao je glumu u Beogradu sa samo 16 godina, a 1992, kao tek svršeni diplomac, razočaran ratom na prostoru nekadašnje SFRJ, Dapčević je otišao najpre u Milano, a potom i u Rim, gde je napravio veliku karijeru.
U Beograd se konačno vratio, a i na film. U domaće bioskope je ove nedelje stigla "Izolacija" s Milošem Bikovićem, a sa filmom i on.
- Pratio sam šta se radi kod nas. Imao sam sreću da prođem kroz kadar u filmu "Kralj Aleksandar" Zdravka Šotre i igram u seriji "Ubice mog oca" Predraga Gage Antonijevića, čiji sam scenario čitao još u Los Anđelesu. Sada sam snimio zanimljiv film s Bikovićem "Izolacija", debitantsko ostvarenje Marka Baćkovića. Mislim da ta uloga neće proći nezapaženo - kaže Dapčević za Kurir.
Prošle godine gledali smo ga u novom ostvarenju "La Chimera" sa Izabelom Roselini rediteljke Aliče Rorvaher, koji je svetsku premijeru imao na Kanskom festivalu. Ipak, ovde Milutina svi pamte po saradnji s Goranom Markovićem.
- Pošto nisam imao audiciju za taj film, rekao bih da mi je Goran Marković ukazao veliko poverenje, što tek sada razumem. Hteo sam da dođem među te velike glumce. Verovatno me je video na akademiji. Pre tog filma igrao sam u seriji "Pilot u travi" Dragana Veselinovića. Glumio sam zajedno s Draganom Nikolićem, igrao je mog tatu, i od njega sam zaista mnogo naučio o glumačkom zanatu.
Goran je gledao materijale koje je Dragan napravio, pa je stigao poziv za film "Tito i ja". Siniša Karamehmetović Kengur je bio veliki ponavljač. I Goran je tražio da puno improvizujemo na setu. Sećam se da mi nije dao da sedim i ručam s Mikijem Manojlovićem, Lazarom Ristovskim, Anicom Dobrom, već s decom. Imao sam tada već 17 godina. Hteo sam da budem s velikim glumcima. Srećom da je tu bio Dimitrije. Iako smo u filmu neprijatelji, na setu smo bili nerazdvojni i lepo se družili. Mislim da se ta bliskost vidi na filmu. To je poslednji jugoslovenski film koji je postao kultni - zaključuje Dapčević.
Bonus video: