Građevinski inženjer Zoran Đorđević, tokom gostovanja na televiziji Nova S komentarišući tragediju koja se dogodila u Novom Sadu,istakao je da su problemi sa nadstrešnicom greška arhitekte pre 60 godina.
- Prvo, Železnička stanica u Novom Sadu je konstrukcija koju mi zovemo 'single point of failure' što znači da jedna jedina greška ruši celu konstrukciju a ona je rađena u sistemu u kom se danas ne radi barem jedno 20 godina. Nadstrešnica je visila na 18 žica koje liče na klavirske i one su dugoročno podložne koroziji ako se ne zaliju perfektno u pravom sistemu. Postoji i mnogo dublji problem a to je da je neko pre 60 godina napravio sistem koji može tako da se raspadne.
Kako je dalje istakao, dosta stariji objekti nisu rizični već da veći rizik predstavljaju samo komunistički objekti.
- Oni su rađeni u novih tehnologijama sa komunističkim pristupom bezbednosti a ovo je slučajno jedan od takvih primera! Naravno da je arhitekta Farkaš, koji je projektovao Železničku stanicu, uradio sve po zakonu ali možemo da diskutujemo o neopreznosti i duhu vremena. Kad je rađen stari Žeželjev most, koji je rađen u istom sistemu, gospodinu Žeželju su pucali kablovi, to se i tada smatralo rizičnim. U građevinarstvu je nekad teško razdvojiti hrabrost, rizičnost, pamet i mudrost!