KURIR BR. 1

KURIR NAJČITANIJI PORTAL U SRBIJI: Prvi izbor Srbije za politiku, tech i biznis! Stil najčitaniji ženski portal

Kurir

WMG nastavlja sa apsolutno dominantnom pozicijom na digitalu, a Kurir ostaje najsnažniji medijski brend u Srbiji, od samog početka kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za novembar mesec potvrđuju da je Kurir i dalje najčitaniji portal u Srbiji, na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.


Kurir: Najčitaniji portal sa najlojalnijom publikom


Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 72 meseca zaredom najposećeniji srpski sajt, sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najangažovanijom publikom. Posetioci Kurira prosečno provode 59 minuta na sajtu, što potvrđuje visok nivo lokajnosti korisnika. U pogledu ukupnog vremena provedenog na portalima, Kurirovi posetioci zadržali su se 6% duže nego na Blicu i čak 255% duže nego na Telegrafu.


Kurir u novembru: Rekordne brojke


Stranice Kurira su tokom novembra otvorene više od 157 miliona puta, što je za 1% više od prvog sledećeg konkurenta. Ovi impresivni podaci dodatno potvrđuju poziciju Kurira kao najsnažnijeg medijskog Brenda u Srbiji.

Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.

Gemius 


Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*

KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji


Prema podacima Gemius-a iz novembra, Kurir Biznis je prva destinacija za sve koji prate najnovije informacije iz sveta biznisa. Ovi podaci potvrđuju da je Kurir Biznis rečlevantan izvor za teme kao što su preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske analize. Kurir Biznis korisnici otvore 4% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Biznis i korisnici provdu čak 24% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa.

KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji


Kada su u pitanju ženski portali, podaci Gemius-a jasno pokazuju da je Kurir Stil lider u ovoj kategoriji. U novembru je čak 2.06 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 170,208 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. Korisnici Kurir Stila otvore 9% više stranica, što potvrđuje visoki kvalitet sadržaja koji ovaj portal pruža.

KURIR POLITIKA: Broj 1 destinacija za pregled političkih dešavanja


Podaci Gemiusa iz novembra pokazuju da je Kurir Politika prvi izbor ljudi koji prate politička dešavanja. U novembru su korisnici Kurir Politike proveli čak 2%više vremena na političkim stranama nego korisnici konkurentskog portala Blic Politika, što još jednom potvrđuje dominantnu poziciju Kurira u političkom segmentu.

KURIR TECH: Lider u svetu tehnologije u Srbiji


Prema podacima Gemiusa iz novembra, Kurir Tech se istakla kao dominantna destinacija za sve koji žele da budu u toku sa najnovijim dešavanjima u svetu tehnologije. Ovaj portal pruža sveobuhvatne informacije o velikim tehnološkim kompanijama, društvenim mrežama, najnovijim softverskim i hardverskim rešenjima, gejmingu, veštačkoj inteligenciji i kriptovalutama. Pored toga, Kurir Tech nudi i korisne savete o bezbednosti na internetu, detaljne recenzije proizvoda, kao i najnovije informacije o smart uređajima, električnim automobilima i primeni AI u svakodnevnom životu. Takođe, portal se fokusira na analize uticaja tehnologije na društvo i psihologiju korisnika, kao i pružanje praktičnih "how to" saveta. U poređenju sa konkurencijom, Kurir Tech korisnici provedu čak 42% više vremena na Kurir Tech stranama od korisnika B92 Tehnopolisa što potvrđuje njegovu dominaciju u oblasti tehnologije.

Kablovska televizija broj 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna


Za samo četiri godine emitovanja, Kurir Televizija je postala najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je i najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca. Sa najvećim udelom u gledanosti i dnevnim dosegom koji premašuje 650.000 gledalaca, Kurir Televizija beleži stalni rast udela gledanosti, sa preko 50% godišnjim povećanjem u ukupnom auditorijumu, dok u ciljnoj grupi rast prelazi 40% (Izvor: Nielsen).


Ovaj uspeh temelji se na snazi brenda Kurir, prepoznatljivom po kvalitetnom sadržaju koji odgovara potrebama gledalaca. Televizija proizvodi više od 10 sati originalnog programa svakog radnog dana, uključujući najpouzdanije informativne sadržaje, zabavne porodične emisije i omiljene serije i filmove