DA LI JE NEKO PRIMETIO OVAJ DETALJ? Ignjatović izneo šok teoriju kako je došlo do pada putničkog aviona: Ovo može da prouzrokuje samo jedna stvar!
Oglasila i aviokompanija povodom pada azerbejdžanskog aviona koja je saopštila da je ova letelica proizvedena 2013-te, da je prošla kompletan tehnički pregled u oktobru ove godine, a da je kapetan aviona koji se srušio imao veliko iskustvo i leteo više od 15 hiljada sati.
Kako je saopšteno, nakon što se navodno avion sudario sa jatom ptica, kapetan je odlučio da preusmeri letelicu na alternativni aerodrom u kazahstanskom gradu Aktauu.Avion se srušio na oko tri kilometra od aerodroma, a onda su se pojavile i razne teorije i spekulacije oko uzroka ovog aviona.
Gosti jutarnjeg programa na Kurir televizije koji su diskutovali o padu azerbejdžanskog aviona bili su Stevan Ignjatović i Đorđe Aničić, potpukovnik PVO Vojske Jugoslavije u penziji.
Ignjatović je stao pred ekran na kojem se vide olupine aviona, pa je izneo tvrdnju da je takva oštećenja mogla da napravi samo raketa:
- Primećuju se rupe na delovima avion kod kriva, nazad... Ima tu toga još, čak i po krilu, odnosno na komandnim pločama krila. Ovakvu štetu bi mogla da prouzrokuje ptica, ali u vidu rakete. Vidite, ne znam koliko ptica treba da uleti u motor da bi oba stala, a na slikama ne postoji trag dima ili požara motora. Maske one u avionu koje su putnici snimili, govore da je avion bio iznad 3.000 metara, a onda je opleta aviona probušena, pa je došlo do dekompresije kada vazduh iz aviona ulazi u atmosferu i tada se izbacuju te maske.
Postoje spekulacije da je ruska PVO slučajno srušila ovaj avion, pa je Aničić rekao da će crna kutija otkriti komunikaciju unutar kabine:
- Crna kutija će pokazati komunikaciju, ukoliko je do nje bilo, između dva pilota, a vidimo da je glavni bio iskusan, a ovo je bio treći aerodrom na koji je pokušao da sleti, vremenski uslovi su bili veoma nepovoljni, bila je magla, zato je preusmeren na drugi aerodrom. To se desilo u toku noći, što govori u prilog tome da se verovatno radi o PVO. Dakle, dobro je što je pronađena crna kutija jer će otkriti komunikaciju uoči nesreće.
Ignjatović je rekao da će crna kutija otkriti svaki segment leta:
- Ovde je evidentno da je avion izbušen fragmentima neke rakete, a ko je ispalio raketu, to će istraga utvrditi. Crna kutija, u ovom savremenom avionu, beleži preko 200 podataka koje se vrše tokom leta, kompletnu ispravnost aviona, komunikaciju, svi mogući parametri rada motora, sve beleži. Ona će čak da dektetuje trenutak eksplozije. Pilot nije imao mogućnost da održava avion u horizontalnom letu jer mu je rep bio oštećen. Pogledajte i teren, on je mogao sa sleti sa manjim oštećenjima i da manje putnika strada, ovo je ravan teren, nedaleko od aerodroma.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu saodredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs
PAD AVIONA U KINI: