Kompanija iz Kine pravi MiPhone, identičan iPhoneu, a njihov direktor Lei Jun kopira stil Stiva Džobsa
PEKING - Sve su prepisali.
„Xiaomi“ je verovatno jedna od najzanimljivijih tehnoloških kompanija na svetu trenutno, a za nju je malo ko u Srbiji čuo.
Grabe se za telefone
Reč je o firmi koju zovu „kineski Apple“, a čiji smartphonovi MiPhone neodoljivo podsećaju na iPhone, dok izvršni direktor Lei Jun podražava stil pokojnog Stiva Džobsa.
Kompanija je nadimak zaradila zbog načina na koji najavljuje i prodaje svoje proizvode, a koji je skoro identičan „Appleovom“ pristupu. Ona trenutno vredi 10 milijardi dolara i prodala je više uređaja u Kini od „Applea“ u prošlom kvartalu.
Ono što je interesantno jeste činjenica da kompanija ne radi ništa inovativno u vezi sa svojim proizvodima - u pitanju su standardni Android telefoni. Međutim, ona poseduje isti šarm i energiju koji je privukao milione „Appleu“, a nije neobično da novi „Xiaomijevi“ telefoni budu rasprodati za svega nekoliko minuta.
Crna majica i farmerke
Uspeh kompanije nije velika misterija - ona je jednostavno prepisala sve što je mogla iz „Appleovog“ priručnika. Jun nosi crnu majicu i farmerke, baš kao što je to nosio i Stiv Džobs. Stoji ispred velikog ekrana s dobro dizajniranom prezentacijom koja predstavlja proizvod. On uspeva da uzbudi publiku baš kao što je to nekada Džobs činio, a svaki MiPhone je identičan iPhoneu.
„Xiaomi“ je verovatno jedna od najzanimljivijih tehnoloških kompanija na svetu trenutno, a za nju je malo ko u Srbiji čuo.
Grabe se za telefone
Reč je o firmi koju zovu „kineski Apple“, a čiji smartphonovi MiPhone neodoljivo podsećaju na iPhone, dok izvršni direktor Lei Jun podražava stil pokojnog Stiva Džobsa.
Kompanija je nadimak zaradila zbog načina na koji najavljuje i prodaje svoje proizvode, a koji je skoro identičan „Appleovom“ pristupu. Ona trenutno vredi 10 milijardi dolara i prodala je više uređaja u Kini od „Applea“ u prošlom kvartalu.
Ono što je interesantno jeste činjenica da kompanija ne radi ništa inovativno u vezi sa svojim proizvodima - u pitanju su standardni Android telefoni. Međutim, ona poseduje isti šarm i energiju koji je privukao milione „Appleu“, a nije neobično da novi „Xiaomijevi“ telefoni budu rasprodati za svega nekoliko minuta.
Crna majica i farmerke
Uspeh kompanije nije velika misterija - ona je jednostavno prepisala sve što je mogla iz „Appleovog“ priručnika. Jun nosi crnu majicu i farmerke, baš kao što je to nosio i Stiv Džobs. Stoji ispred velikog ekrana s dobro dizajniranom prezentacijom koja predstavlja proizvod. On uspeva da uzbudi publiku baš kao što je to nekada Džobs činio, a svaki MiPhone je identičan iPhoneu.