Pevačica slupala skupoceni „bentli“, a general Dragiša Simić naredio da se sačini lažni zapisnik o udesu; Upisano da je šteta 150.000 dinara, iako je pravi iznos oko 50.000 evra
SKANDAL U MUP: Simić slagao za štetu na bentliju da spase Ljupku krivične prijave! Autor: Kurir štampano

BEOGRAD - Dragiša Simić, nedavno smenjeni načelnik Uprave saobraćajne policije, pokušao je da sakrije visinu štete na policijskom „bentliju“, koji je, kako je Kurir već objavio, slupala pevačica Ljupka Stević!

Naime, Simić je preko odanih saradnika odmah nakon udesa izdejstvovao da se u zapisnik unese da je oštećenje na „bentliju“ i automobilu s kojim se Stevićeva sudarila svega 150.000 dinara, iako je prava šteta samo na „bentliju“ gotovo 50.000 evra! Prema saznanjima Kurira, udes u kojem je slupano skupoceno vozilo, prethodno oduzeto od člana klana Darka Šarića, dogodio se još 28. aprila 2012. na Južnom bulevaru u Beogradu.
darko-saric-bentli-slupan-krivicna-prijava.jpg
Kurir štampano 


Točak vredi 2.500 evra

Pevačica Ljupka Stević tada se sudarila s Markom L., nakon čega je izašla iz kola i zaključala ih. Ubrzo potom na mesto nezgode stigao je Dragiša Simić, kako se ne bi saznalo da je policijski automobil vozio neko ko ne radi u MUP. Simić je sa saobraćajcima, svojim podređenima, sredio da u zapisnik unesu da je on upravljao kolima i da je ukupna šteta 150.000 dinara, iako se zna da samo točak na „bentliju“ vredi 2.500 evra!

- To je učinio iz dva razloga. Prvi je taj što po zakonu, kad je šteta u sudaru veća od 200.000 dinara, policija podnosi krivičnu prijavu protiv vozača ili se obaveštava tužilac. To je po svaku cenu hteo da izbegne. Drugi razlog je to što „bentli“ nije bio „kasko“ osiguran, pa bi popravku morao da plati iz svog džepa. Na kraju su protiv oba vozača podnete prekršajne prijave - objašnjava naš sagovornik.

Slupani automobil je jedno vreme stajao na parkingu MUP, a onda je prebačen u servis. Ubrzo je procenitelj jedne velike osiguravajuće kuće poslao izveštaj po kojem popravka slupanog „bentlija“ iznosi oko 50.000 evra.
darko-saric-bentli-slupan-krivicna-prijava.jpg
Kurir štampano 


Hteo sve da zataška

- Da bi izbegao odgovornost, Simić je rešio da automobil ostane u servisu. Tako su kola, iako je od udesa prošlo više od dve godine, sve vreme stajala nepopravljena. Računao je da će tako uspeti sve da zataška, ali se prevario. Reč je o ozbiljnom incidentu, to je sramota za policiju i zbog toga će neko morati krivično da odgovara. Zvanična istraga uveliko je u toku i rezultati će uskoro biti izneti u javnost - poručio je dobro obavešteni izvor Kurira.
darko-saric-bentli-slupan-krivicna-prijava.jpg
Kurir štampano 

Pomagači
PRIJATELJI U NEVOLJI

Prema saznanjima Kurira, u prikrivanju čitave afere Simić je imao pomoć vernih saradnika.
- U pitanju su Slobodan Mališić i Srđan Matunović, a njima je pomagao i Saša Pejović, Simićev vozač i rođak njegove supruge, koji je u žižu javnosti dospeo 3. novembra 2012, kada je na auto-putu Beograd-Niš presekao kolonu predsednika Srbije Tomislava Nikolića - kaže sagovornik Kurira.

ČINJENICE
Zloupotreba

- „Bentli“ dodeljen saobraćajnoj policiji kako bi se koristio kao presretač
- Međutim, Dragiša Simić praktično je privatizovao automobil
- Ljupka Stević slupala kola, ali je Simić rekao da je on vozio
- Policija je pokrenula istragu o incidentu