Nesrećnu ženu zvali su iz "Dženeral motorsa" da doveze na servis automobil u kojem joj je ćerka poginula - da bi otklonili kvar!

Majka devojke koja je poginula kada se automobilom zabila u drvo zbog neispravne kontakt-brave i blokade volana, primila je uznemirujući poziv od "Dženeral motorsa" da doveze vozilo u servis radi otklanjanja kvara koji je bio uzrok nesreće!

Šesnaestogodišnja Amber Meri Rouz iz SAD nastradala je 2005. godine kada je njen "šefrolet kobalt" udario u drvo.

dzeneral-motors-kontaktbrava.jpg
AP 

Ona je jedna od 13 žrtava za koje je utvrđeno da su izgubile život u saobraćajnim nesrećama zbog neispravnih kontakt-brava na vozilima "Dženeral motors", što su u toj kompaniji znalo.

Nesrećna majka nastradale devojke, Teri Dibatista, doživela je nov šok kada joj je devet godina posle nesreće GM poslao poziv da doveze u servis automobil koji je njenu ćerku koštao života - da bi zamenili spornu kontakt-bravu!

Iako su se ona i njen suprug u međuvremenu preselili da bi se oporavili posle te porodične tragedije, poziv im je uredno dostavljen na novu adresu.

dzeneral-motors-kontaktbrava.jpg
AP 

Predstavnik za medije "Dženeral motorsa" uputio je javno izvinjenje Dibatistinima izrazivši žaljenje zbog ove grube administrativne greške.

Zbog serijskog fabričkog kvara na kontakt-bravi "Dženeral motors" je do sada opozvao 2,6 miliona automobila u SAD.