ŠKOTSKA UOČI ISTORIJSKE ODLUKE: Kampanja pristalica nezavisnosti bila duhovitija!
GLAZGOV - Uoči održavanja referenduma za samoopredeljenje Škotske, reklamne kampanje za i protiv nezavisnosti ulaze u poslednju udarnu nedelju, ali prevlađuje kampanja pristalica nezavisnosti koja je, prema navodima analitičara, "duhovitija i veštija".
Pristalice nezavisnosti osvojile su srca Škotlanđana posterom na kojoj je beba u majčinom zagrljaju s podignutom rukom i natpisom: "Budućnost Škotske je u škotskim rukama".
Analitičari navode da su takvi posteri koji pozivaju na očuvanje porodičnih vrednosti efikasniji od reklama protivnika za nezavisnost, koji navode "Mi volimo vašu decu. Ne tražimo zahvalnost zbog toga". Takva poruka, smatraju kritičari, vređa one za nezavisnost Škotske, koji onda smatraju da sami ne vole svoju dece, već da drugi to moraju da rade umesto njih.
Procenjuje se da je potrošeno nekoliko miliona funti samo za reklamne spotove oba tabora. Ta medijska kampanja se ne odnosi samo na plaćene termine u elekstronskim i pisanim medijima, već na "eksploziju" reklama na društvenim mrežama na internetu.
Pristalice nezavisnosti su, izgleda, bile brže u koršićenju interneta od protivnika, koji su se više opredelili za tradicionalnu medijsku kampanju, koja je "pompezna", ocenio je karikaturista Greg Mudl. Mudi je dodao da su pristalice nezavisnosti postale popularne na Fejsbuku, Tviteru i JuTjubu.
Analitičari zaključuju da ta "duhovita i vešta" kampanja za nezavisnost, ponekad staromodna, pokazuje veoma dinamičnu sliku Škotske. Referendum o nezavisnosti Škotske biće održan 18. septembra.
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!