Na takozvanom „Titaniku II“ videćemo detalje kakvi su krasili čuveni brod koji je potonuo 1912, a on će prvi put putovati 2018. godine – i to od kineske pokrajine Đangsu do Dubaija

Brojni sadržaji u kojima će putnici na „Titaniku II“ imati priliku da uživaju uključuju mali bazen, tursko kupatilo, teren za skvoš, teretanu s opremom iz perioda kralja Edvarda VII itd, piše National Geographic Srbija.
titanik-replika-nacionalna-geografija.jpg
Profimedia 

Kao „nepotopivi“ original, i „Titanik II“ će imati kabine prve, druge i treće klase, veliko stepenište, sobu za pušače, pariski kafe i sobu za radio-operatere... Za razliku od prvobitnog, ovaj „Titanik“ imaće i heliodrom. Takođe, posedovaće i moderne sigurnosne sisteme, stabilizatore i naprednu opremu za navigaciju, kao i dovoljan broj čamaca za spasavanje – što je bio nedostatak prvog „Titanika“.

Pored toga, „Titanik II“ biće 3,9 metara širi od prvobitnog, ali će dužina, visina i težina biti veoma slične originalu, istaknuto je u „Belfast Telegrafu“.

„Titanik“ je potonuo u severnom Atlantiku, 15. aprila 1912, nekoliko sati nakon sudara sa ledenim bregom, na svom prvom i poslednjem putovanju od Sautemptona do Njujorka. Više od 1.500 putnika izgubilo je život, a olupina je pronađena tek 1985. godine.
titanik-replika-nacionalna-geografija.jpg
Profimedia 

„Titanik“ nekad i sad

Titanik

Vreme izgradnje: 1909-1912.

Troškovi: 7,5miliona dolara

Prva plovidba: 10. april 1912.

Kapacitet za smeštaj putnika: 2.223

Članovi posade: 885

Dužina: 269 m

Visina: 53 m

Kapacitet čamaca za spasavanje: 1.178 ljudi

Paluba: 9

Maksimalna brzina: 24 čvora

Kompanija koja je radila na izgradnji: „Harland i Vulf“ iz Belfasta (za „Vajt star lajn“)
titanik-replika-nacionalna-geografija.jpg
Profimedia 

Titanik II

Vreme izgradnje: Tek treba da se utvrdi

Troškovi: Tek treba da se utvrdi, a procenjuje se da će biti utrošeno oko 429 miliona dolara

Prva plovidba: planira se za 2018. godinu

Kapacitet za smeštaj putnika: 2.435

Članovi posade: 900

Dužina: 270 m

Visina: 53 m
titanik-replika-nacionalna-geografija.jpg
Profimedia 

Kapacitet čamaca za spasavanje: 2.700 ljudi

Paluba: 9

Maksimalna brzina: 24 čvora

Kompanija koja radi na izgradnji: CSC Đinling Šipjard iz Đangsua (Kina)

SA SAJTA NATIONAL GEOGRAPHIC PREPORUČUJEMO VAM JOŠ:

Šta se dogodilo s ledenim bregom zbog kojeg je potonuo Titanik?

10 zanimljivosti o „Titaniku“ koje niste znali

Zašto je ovo najskuplja šoljica kafe na svetu?

JAJAČKA TVRĐAVA – hrabri svedok istorije

MESEČEVA MUZIKA: Šta su to čuli članovi posade Apola 10?