POSLEDNJIH 6 SEKUNDI LETA: Neljudski krici se čuli pri padu aviona u Rusiji
Kako navodi ovaj medij, na osnovu dešifrovanja poslednjeg razgovora posade aviona, pre samog udara u tlo, rekonstruisana je moguća situacija koja je dovela do avionske nesreće.
Prema tim podacima, pošto je glavni pilot odlučio da obleti još jedan krug iznad aerodroma, boing se podigao na visinu od 1.500 metara. Visina se povećavala automatski 40 sekundi. Ne dostigavši potrebnu visinu, glavni pilot je isključio autopilota.
New CCTV video purportedly shows FlyDubai #FZ981 crash at Rostov, #Russia@Boeingpic.twitter.com/81mJwDQDTX
Za sada nije jasno zbog čega je to uradio. Moguće je da se avion našao, prema slengu pilota, u atmosferskim makazama. Upravo od tog trenutka, kada je isključen autopilot, boing je počeo da ponire, naveo je Interfaks.
Pozivajući se na stručnjake, autori emisije pretpostavljaju da je posle isključivanja autopilota komandant posade pokušao da boing izvede u horizontalni let, ali da se posle uzdizanja uključio vertikalni stabilizator. To je izazvalo blokadu upravljača, ali piloti nisu uspeli da shvate u čemu je problem.
Kako je naveo televizijski kanal, nije jasno kako se uključio stabilizator. On se uključuje uz pomoć dugmeta. Tokom turbulencije glavni pilot je prelazeći na ručno upravljanje mogao slučajno da pritisne to dugme i da to i ne primeti, s obzirom na to da se prethodno žalio na hronični umor. Ako nije tako, onda je reč o neobjašnjivom otkazivanju automatike, piše u materijalu.
Poslednjih šest sekundi u kabini se, prema rečima izvora, čuo neljudski krik, prenosi televizijski kanal. Avion kompanije Flajdubai srušio se 19. marta iznad aerodroma u Rostovu na Donu, nedaleko od piste dok je pokušavao da sleti. Poginulo je svih 55 putnika i 7 članova posade.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana