Prodavac je uzeo pare i obećao da će čoveku koga Nani pošalje dati kvaltetnu robu, ali ga je prevario i poslao lošiju, uz opasku da ako je neće - neka vrati

Na jednog glinenoj tablici izloženoj u Britanskom muzeju, stoji najstarija žalba na uslugu koja potiče od trgovca bakrom iz Vavilona pisana 1.750 godine pre nove ere, piše Newsweek.rs.

On je svoju žalbu dao detaljno, i u njoj navodi da je kod prodavca slao svog pomoćnika nekoliko puta radi povraćaja novca, ali bez uspeha. Trgovac Nani nije bio zadovoljan ni količinom ni kvalitetom kupljene robe.

Prodavac je uzeo pare i obećao da će čoveku koga Nani pošalje dati kvaltetnu robu, ali ga je prevario i poslao lošiju uz opasku da ako je neće neka je vrati. Pismo se završava pretnjomk da nikada više od prodavca neće uzimati bakar dok dobro ne proveri kvalitet i da svakako neće plaćati unapred.

Pogledajte još na portalu Newsweek.rs:

Zadovoljstvo ili zločin: ​Ovo je 10 najpopularnijih destinacija za "seks turizam" (FOTO)

Strategija Kalašnjikov: Kada vojnici ne kupuju dobri su i civili

Performans za pamćenje: 6.000 golih ljudi izašlo na trg u Bogoti (EKSPLICITAN FOTO)

Sada je sve moguće: Naručite svoju zvezdu padalicu

Od vojnog "pomagala" do ikone stila: Evo kako su najpoznatije svetske naočare dobile ime (FOTO)