Jedan od prvih poteza novog gradonačelnika Londona, Sadika Kana, prilično je iznenadio Britance.

Kan je, naime, odlučio da zabrani reklame u londonskom metrou i javnom prevozu koje na bilo koji način vređaju samopozdanje putnika kada je u pitanju njihov fizički izgled. Jednostavnije rečeno, Kan je zabranio reklame koje promovišu mršave i mlade žene da se, posebno mladi ne bi osećali loše.

"Niko ne bi trebalo da bude pod pritiskom dok se vozi javnim prevozom zbog nerealnih očekivanja vezanih za fizički izgled kojima su izvrgnuti zbog reklama", rekao je Kan.

Kan se tako nadovezao na kampanju koja je pre nekoliko meseci podigla veliku prašinu u medijima kada je u metrou objavljen bilbord na kojem izuzetno vitka devojka pozira u kupaćem kostimu uz natpis "da li je vaše telo spremno za leto?"

Iako je bilo onih koji ovu kampanju podržavaju, veliki broj putnika ne slaže se da bi trebalo zabraniti takve reklame.

(RT)