Pripadnici američke armije su sebi dali previše oduška na prvoj liniji borbe protiv Islamske države

BAGDAD - Igrica „Pokemon go“ napravila je darmar širom sveta, a koliko je zapravo popularna vidi se i na prvoj liniji fronta protiv Islamske države u Iraku, gde američki vojnici s telefonom u ruci jurcaju unaokolo pokušavajući da uhvate svoj virtuelni plen i osvoje što više bodova. Zaista zvuči neverovatno, ali je istinito.

Jedan od američkih vojnika Luis Park (26) postavio je na Fejsbuk fotke iz igrice koja je neverovatno zarazna. On se nalazi na frontu nedaleko od Mosula, najvećeg iračkog grada koji je i dalje pod kontrolom IS.

Veoma zarazno

- Upravo sam uhvatio svog prvog Pokemona na frontu kod Mosula. Ovo je veliki izazov. Ne plašim se minobacačke vatre. Ljudi znaju da nisam ovde zbog sebe i da verujem u ovo što radim. Ovo nije šala - rekao je Park.

On je na front otišao kao dobrovoljac i bori se zajedno s vojnicima pešmergama (kurdskim dobrovoljcima) protiv džihadista.
- Odrastao sam uz Pokemone i ovo je odlična zabava. Ne treba mi medijska promocija i želim da pomognem Kurdima - dodao je Park.

Ovaj neobičan vojnik kaže i da je tek počeo da igra i da još pokušava da savlada početne nivoe. Društvo mu pravi i nekoliko marinaca, koji u strahu od nadležnih nisu želeli da se eksponiraju. Park kaže da na frontu nije tako opasno kao što se čini sa strane.

Višak vremena

- Ovo je uglavnom statičko mesto. Veći deo dana se ništa ne dešava i samo držimo poziciju. Zbog toga imamo vremena na pretek.

Igrica „Pokemon go“ je veoma popularna. Nakon što je instalirate na svoj pametni telefon počinje avantura lova na Pokemone u realnom vremenu. U igrici se sukobljavate sa ostalim registrovanim igračima. Igrica je potpuno besplatna i igrači mogu da istreniraju svoje Pokemone da budu ratnici.

Pre Tindera i Tvitera
POPULARNA IGRA

„Pokemon go“ je objavljen 6. jula i preti da postane najpopularnija igrica na svetu. Instalirana je već na skoro 10 odsto android mobilnih telefona u SAD i više od 60 odsto korisnika je igra svaki dan. Po popularnosti je premašilaTinder, sajt za upoznavanje, Tviter i Instagram. Veruje se da je „Nitendo“ zahvaljujući ovoj igrici povećao svoju vrednost za 7,5 milijardi dolara.