Maštoviti umetnik iz Nemačke pokazao kako danas reklame utiču na najmlađe

ČIKAGO - Puzajući oglas.
Američki umetnik Ditrih Vegner napravio je od nekoliko beba prave bilborde. On je digitalne nalepnice s logoima poznatih firmi kao što su „Lego“, „Gep“, „Epl“ i „Soni“ preslikao na tela mališana da bi na specifičan način pokazao kako reklame utiču na mlade. Naime, Vegner je došao do podatka da su današnja deca godišnje bombardovana sa čak 40.000 oglasa najvećih kompanija u svetu, koje tako ostavljaju trag na njima.

Umetnik je zato simbolično želeo da istakne taj trend u savremenom društvu, koji ljude obuzima od njihovog najranijeg doba.

Vegnerove fotografije oslikanih beba deo su njegove izložbe pod nazivom „Cumulous Brend“, koja je predstavljena u jednoj galeriji u Čikagu. Ta njegova serija fokusirana je na decu, njihov identitet i na to kako se ona menjaju tokom vremena.