KAKO JE KORONA PROMENILA POSLOVNI SVET: Umesto luksuznih prezentacija Bulgarija i Mostre, milanska agencija sada gaji PUŽEVE!
Vlasnik poznate milanske agencije preorijentisao se na uzgoj puževa!
Vlasnik poznate milanske agencije, koja je do pandmije kovida19 organizovala super luksuzne prezentacije, Martino Krespi, preorijentisao se na uzgoj puževa, piše "Hafington post", u reportaži o čoveku koji je zbog pandemije izgubio ceo posao, od 6 miliona evra godišnje.
Njegova agencija je do prošle godine organizovala događaje kao što je filmski festival u Veneciji, predstavljanje luksuznih brendova kao "Bulgari", "Rinašente", milanskog sajma nameštaja i slično, ali je sa pandemijom kovida19 svako takvo okupljanje zakonom zabranjeno, a njegov posao je na nuli.
"Po nekada i nevolje mogu da se transformišu u nešto novo i uspešno. Umesto da sedim kući i očajavam, prihvatio sam ponudu prijatelja i krenuli smo u uzgoj puževa", kaže novopečeni zemljoradnik.
Na hektar i po zemlje, zajedno sa partnerima, uzgaja milion i po puževa, a da bi bolje rasli, pušta im muziku Verdija i Pučinija.
Italija je prva u Evropi po proizvodnji puževa, ispred Španije i Francuske. To je delatnost u velikom usponu, koja raste brzinom od 320 odsto.
Uzgoj puževa je zdravi odgovor za one koji žele na trpezama životinjske proteine, ali uz minimalan rizik zagađenja okoline. "Želim da puževe kao hranu učinim kul", kaže Martino Krespi.
Kurir.rs/Tanjug
"VIDE DA SRBIJA NAPREDUJE BRŽE OD NJIH" Predsednik Vučić o napadima iz Zagreba: "Srećan sam što mi nemamo tu vrstu frustracije i kompleksa kako oni imaju prema"