OGLASIO SE CUKERBERG POVODOM NAVODA UZBUNJIVAČICE Uputio pismo svojim zaposlenima i poslao SNAŽNU PORUKU
Osnivač Fejbuka Mark Cukerberg nakon pada Fejbuka, Instagrama, Vocapa i Mesindžera obratio se juče svojim zaposlenima i odgovorio na niz optužbi koje je protiv njegove kompanije iznela uzbunjivačica Frensis Hogen.
Uzbunjivačica Frensis Hogen (37), koja je radila kao menadžer proizvoda u timu za građanski integritet na Fejsbuku, u nedelju je dala intervju za mrežu CBS rekavši da dokumenti koji su procureli dokazuju da je Fejsbuk više puta davao prioritet "rastu nad sigurnošću".
Ona je takođe juče svedočila pred senatorima u Kapitol hilu o problemima koje Fejsbuk stvara po društvo. Ne pominjući je, Cukerberg je rekao da mnoge od tvrdnji nemaju smisla.
-Mnoge tvrdnje nemaju smisla. Ako bismo hteli da zanemarimo istraživanje, zašto bismo stvorili vodeći istraživački program u industriji kako bismo razumeli ova važna pitanja? Ako nam nije stalo do borbe protiv štetnih sadržaja, zašto bismo onda zaposlili toliko više ljudi posvećenih ovoj temi od bilo koje druge kompanije u našem prostoru - čak i veće od nas? Ako smo želeli da sakrijemo svoje rezultate, zašto bismo uspostavili vodeći standard u industriji za transparentnost i izveštavanje o onome što radimo? I ako su društveni mediji bili odgovorni za polarizaciju društva kao što neki ljudi tvrde, zašto onda vidimo da se polarizacija povećava u SAD -u, dok ona ostaje ista ili opada u mnogim zemljama sa jednako velikom upotrebom društvenih medija širom sveta?, zapitao se Cukerberg.
Njegovi komentari dolaze maltene mesec dana nakon izveštaja Volstrit žurnala kojem je Hogenova obezbedila uvid u interna dokumenta Fejsbuka. Hogenova je, kako navodi CNBC, napustila kompaniju u maju, dodajući da su dokumenta osvetlila niz problema u vezi sa Fejsbukovim uslugama koji pokazuju da ih je kompanija bila svesna ali ih je ili ignorisala ili nije rešavala.
Tu spada i istraživanje koje je pokazalo da je “Fejsbuk” znao da je “Instagram” štetan po mentalno zdravlje tinejdžerki.
-Argument da namerno guramo sadržaj koji ljuti ljude zbog profita duboko je nelogičan. Zarađujemo od oglasa, a oglašivači nam neprestano govore da ne žele svoje oglase pored štetnog ili uznemirujućeg sadržaja. I ne poznajem nijednu tehnološku kompaniju koja se bavi proizvodnjom proizvoda koji ljute ili uznemiravaju ljude. Moralni, poslovni i proizvodni podsticaji ukazuju drugačije, piše on u poruci zaposlenima.
-Ali od svega objavljenog, posebno sam fokusiran na pitanja o našem radu sa decom. Proveo sam dosta vremena razmišljajući o vrstama iskustava koja želim da moja deca i drugi imaju na mreži, i veoma mi je važno da sve što izgradimo bude bezbedno i dobro za decu. Realnost je da mladi ljudi koriste tehnologiju. Razmislite koliko dece školskog uzrasta ima telefone. Umesto da ignorišu ovo, tehnološke kompanije treba da grade iskustva koja zadovoljavaju njihove potrebe, a istovremeno ih čuvaju. Duboko smo posvećeni obavljanju vodećih poslova u ovoj oblasti. Dobar primer ovog rada je Mesindžer Kids, koji je nadaleko poznat kao bolji i sigurniji od alternativa, smatra on.
On je u postu takođe pomenuo iznenadan višesatni prekid rada Fejsbukovih usluga koji se dogodio u ponedeljak, navodeći da je to bilo "najgore gašenje koje su imali''.
Kurir.rs
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore