Ilon Mask je odlučio da se ne pridruži odboru Tvitera, rekao je izvršni direktor kompanije Parag Agraval.

Imenovanje Maska trebalo je da stupi na snagu proteklog vikenda nakon što je prošle nedelje otkrio da je kupio 9,2% udela u tehnološkom gigantu. Međutim, Agraval je preko Tvitera poručio da je Mask "istog jutra rekao da se neće pridružiti odborou".

Šef Tesle ostaje najveći akcionar Tvitera i kompanija će ostati otvorena za njegov doprinos, dodao je on.

Nešto više od sat vremena nakon objave gospodina Agravala, Musk je tvitovao jedan kriptični emotikon koji je potom skinuo sa Tvitera.

screenshot-1.jpg
Printscreen/Twitter 

Tokom vikenda, Mask je predložio izmene u Tviter Blu premijum pretplatničkoj usluzi, uključujući smanjenje njene cene, zabranu reklamiranja i davanje mogućnosti plaćanja u kriptovaluti dogikoin.

Mask je takođe svoje pratioce, kojih ima više od 81 miliona, da li Tviter "umire“ i da li bi njegovo sedište trebalo pretvoriti u sklonište za beskućnike.

Takođe je napravio anketu u kojoj se pita da li slovo "w“ treba ukloniti sa Tvitera, a jedine opcije su "da“ i "naravno“.

Agraval je rekao da je Tviter ponudio Masku mesto u odboru jer je kompanija verovala da je to "najbolji put napred“, a članovi odbora moraju da "deluju u najboljem interesu kompanije i svih naših akcionara“.

Osvrnuvši se na odluku Maska, Agraval je rekao: "Verujem da je ovo najbolje".

"Imamo i uvek ćemo ceniti doprinos naših akcionara bez obzira da li su oni u našem odboru ili ne“, dodao je on. "Ilon je naš najveći akcionar i ostaćemo otvoreni za njegov doprinos".

Mask je najveći akcionar kompanije, sa više od četiri puta većim udelom od 2,25% od suosnivača Tvitera Džeka Dorsija.

Akcije na Tviteru porasle su za više od 27 odsto prošlog ponedeljka nakon što je otkriveno koliki je njegov udeo. Međutim, mnogi zaposleni na Tviteru su bili nezadovoljni najavom da je izvršni direktor Tesle postao najveći akcionar kompanije i da je kasnije pozvan da se pridruži odboru.

Prema insajderima kompanije, postojala je zabrinutost oko toga kakav će uticaj on imati na sposobnost kompanije društvenih medija da moderira sadržaj u budućnosti.

Kurir.rs/BBC