ODLIČNA IDEJA Španija želi da ograniči čekanje na službu za korisnike na 3 minuta, a drastično se ubrzava odgovor na žalbe
Španija razmatra donošenje zakona kojim će primorati firme da njihove službe za korisnike odgovore na pozive svojih klijenata u roku od tri minute.
Vlada je odobrila nacrt zakona kojim bi se uvelo ograničenje od tri minuta, kao i pravo potrošača da im se obrati osoba, a ne automat, objavio je u utorak ministar za prava potrošača Alberto Garzon.
"Po pravilu večito čekanje koje stvara frustracije je gotovo", rekao je on. Komunalne i uslužne firme moraće da odgovore na žalbe klijenata u roku od dva sata, dodao je ministar.
Firme će morati da pružaju informacije o incidentima vezanim za svoje usluge na besplatnoj telefonskoj liniji koja će raditi cele godine, 24 sata dnevno i neće smeti da usmeravaju pozive na linije koje nisu besplatne.
Onima koji prekrše zakon, preti kazna između 150 i 10.000 evra, a može da dostigne i vrtoglavih 100.000 ako problem utiče na potrošače iz ugroženih grupa ili ako se kašnjenja ponavljaju, stoji u nacrtu zakona.
Kurir.rs/Agencije
"VIDE DA SRBIJA NAPREDUJE BRŽE OD NJIH" Predsednik Vučić o napadima iz Zagreba: "Srećan sam što mi nemamo tu vrstu frustracije i kompleksa kako oni imaju prema"