ŠTA SE DESILO? Kineski naučnici navodno otkrili signal koji šalje vanzemaljska civilizacija?! Brzo obrisali izveštaj

život van zemlje

Kineski naučnici tvrde da su možda primili poruku od vanzemaljske civilizacije koristeći svoj radio teleskop ''Skaj aj'' vredan 180 miliona dolara, navodi se u izveštajima.

Skaj aj, teleskop koji ima prečnik od 500 metara i nalazi se u kineskoj provinciji Gidžou, otkrio je neobične elektromagnetne signale za koje naučnici tvrde da bi mogli imati vanzemaljsko poreklo, prenosi Dejli mejl.

Vest je otkrivena u izveštaju časopisa Science and Technologi Daily, koje su zvanične novine kineskog Ministarstva nauke i tehnologije, sa sedištem u Pekingu.

Ali prema pisanju Blumberga, Science and Technologi Daily je izbrisao izveštaj ubrzo nakon što je objavljen, iako se ne zna zašto.

- Teleskop Skaj aj je možda otkrio znakove života van Zemlje, navodi se u izveštaju državnog časopisa, koji je posle izgleda izbrisao izveštaj i postove o otkriću, piše Blumberg.

- Vest je već bila u trendingu na društvenoj mreži Veibo, a preneli su je i drugi mediji, uključujući i državne, dodaje se.

U izveštaju časopisa Science and Technologi Daily citira se Đang Tonjie, glavni naučnik tima za istraživanje vanzemaljskih civilizacija čiji su suosnivači Pekinški univerzitet, Nacionalna astronomska opservatorija Kine i Univerzitet Kalifornije, Berkli.

Tim je otkrio dva seta sumnjivih signala 2020. dok je obrađivao podatke prikupljene 2019. godine i pronašao još jedan sumnjiv signal 2022. dok je posmatrao egzoplanete – planete van našeg Sunčevog sistema.

Đang je rekao da sumnjivi signali mogu biti i neka vrsta radio smetnji, tako da je potrebna dalja istraga.

Mejl onlajn je kontaktirao Nacionalnu astronomsku opservatoriju Kine za komentar.

Trenutno, život van Zemlje još nije pronađen, ali to ne znači da u svemiru nema života osim na Zemlji, navodi NASA.

Kurir.rs