Novopečeni bračni par iz Kanade otputovao je na svoj medeni mesec, a među destinacijama koje su posetili našla se i Grčka i ostrvo Mikonos. Tamo ih je dočekala neugodna situacija po kojoj su dobro zapamtili ovo putovanje.

Aleks i Lindzi Brin bili su u obilasku Mikonosa kada su odlučili da nešto rezalogaje s nogu. Izabrali su bar na plaži, ne sluteći koliko će ih taj izbor koštati.

Par iz Toronta naručio je jedno pivo, koktel i tuce ostriga, a sve su platili preko 400 evra. Svoju priču podelili su kako bi i druge upozorili na ovakva iznenađenja.

Lindzi je rekla da u restoranu nije bilo menija a osoblje je bilo prilično neljubazno.

"Odmah su pitali 'hoćete li ostrige?' Bili su vrlo drski. Naručili smo 12, kako nam je i predloženo, misleći da je to uobičajena količina. Aleks je naručio pivo, a ja sam tražila kartu koktela", ispričala je Lindzi i dodala da su prilično "gnjavili" oko donošenja karte pića.

"Konačno mi je doneo ono što oni zovu koktel kartom. Plastificirani komad papira sa navedenim vrstama alkohola, ali bez cena i pravih imena pića. Tako sam naručila Aperol sprcz", prepričala je.

Ubrzo su stigla "komično velika pića", što im je djlovalo čudno, a konobar je pokušao da ih nagovori i da naruče još nešto, negodujući što ga odbijaju.

"Stalno je vrebao oko stola. Uvek je bio u blizini. Kad smo završili sa ostrigama pokušao je da nas nagovori da uzmemo rakove, što, srećom, nismo uradili", rekla je ona.

Kada je stigao trenutak plaćanja, par tvrdi da im osoblje nije donelo račun već su pozvali Aleksa u "sobu pozadi" da plati. Na ekranu računara su mu pokazali račun koji je bio na grčkom, a iznosio je preko 400 evra.

Iako je bio šokiran Aleks je platio račun kako bi, tvrdi Lindzi, izbegao sukob.

"Osećao se zastrašeno. On je najljubazniji tip, pa čak i da je račun bio dvostruko viši, verovatno bi ga platio da izbegne probleme. Bilo je prilično ludo. Drago mi je da se nismo posvađali jer je moglo da se završi i gore po nas", zaključila je ona.

S druge strane, vlasnik bara Dimitrios Kalamaras objasnio je da ima posla sa "influenserima koji pokušavaju da dobiju besplatan obrok".

"Razumem da neki ljudi smatraju da su naše cene van njihovog budžeta i potpuno poštujem njihovo mišljenje čak i ako ne cene vrednost naših usluga, kuhinje, koncepta i iskustva", dodao je ali "nijedna normalna odrasla osoba" ne bi naručila piće a da ne vidi koliko košta.

Kalamaras je takođe rekao da mušterije treba da potraže menadžera pre nego što naruče kako bi saznali koliko košta koje jelo i poručio da mu ne pada na pamet da objašnjava šta je na meniju svakome ko uđe na vrata.

Kurir.rs