Feliksov skok najbolji marketinški poduhvat
BEČ - Skok Feliksa Baumgartnera sa 39 kilometara visine bio je najbolji poduhvat u istoriji marketinga, ocenili su eksperti u analizi koja je danas objavljena u Beču.
Poduhvat Baumgartnera, čiji je sponzor bio "Red bul“, povećao je cenu ovog brenda do osam milijardi evra, navelo je konsultantsko preduzeće iz Kelna "Sport i tržište".
"San svakog kreatora brenda je da ljudi širom globusa pozitivno govore o njemu“, ističe se u analizi.
Kada je Baumgartner 14. oktobra probio zvučni zid skačući iz stratosfere, samo preko Tvitera je oko 965.000 ljudi govorilo o sponzoru "Red bul“, a ovaj proizvođač energetskog napitka uspeo je da time proširi krug onih koji ga poznaju na daljih 170 miliona ljudi.
"BIĆE TO NAJŽEŠĆA BORBA PROTIV KORUPCIJE, STUDENTIMA NE ZAMERAM NIŠTA" Predsednik Vučić: Izborićemo se za normalnu Srbiju, prelazne vlade neće biti