Muhtar Kent, predsednik i izvršni direktor kompanije "Koka kola" kaže da su rezultati kampanje "Podeli koka kolu" ispod očekivanja

SAD - Prodaja koka kole širom Evrope opala je za u poslednja tri meseca dok je prihod u odnosu na isti period prethodne godine manji za 1.5 milijardi dolara.

Iz "Koka kole" se nadaju da će ipak novom akacijom "Podeli koka kolu", u kojoj su personalizovali svoj brend sa 150 najpopularnijih imena štampajući ih na svojim proizvodima, uspeti da nadoknade ove gubitke. Za sada to im je pošlo za rukom samo u Australiji i Novom Zelnadu gde je prodaja skočila za 4 odsto.

Muhtar Kent, predsednik i izvršni direktor kompanije "Koka kola" kaže da su rezultati kampanje "Podeli koka kolu" ispod očekivanja, ali da se nada da će biti bolje uz novi marketinški pristup.

"Iako nismo zadovoljni rezultatima našeg učinka, ipak imamo značajan udeo u ukupnom tržištu bezalkoholnih i gaziranih pića. Uprkos teškim uslovima u ovom kvartalu, posvećeni smo da unapređenju naših rezultata, pa se u vezi sa tim iskreno nadamo da će naši rezultati biti bolji u drugoj polovini 2013. godine", rekao je Kent.