VELIKE MUKE POTROŠAČA U BiH: Evo na šta se najviše žale
Institucija Ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH prošle godine vodila 250 postupaka po žalbama potrošača, iako ima mnogo više zahteva koji nisu po svojoj prirodi žalbe i koji su na drugi način rešeni, izjavila je Mediha Bakalović, pomoćnik ombudsmana za zaštitu potrošača.
Žalbe građana najviše su se odnosile na usluge koje ispunjavaju njihove osnovne potrebe, a to su isporuka energije (struja, plin, grijanje) i vode, telekomunikacione usluge, poštanske usluge i javni prevoz.
“Pored ovih potrošači se žale na bankovni sektor i na trgovinski sektor”, rekla je Bakalović.
Ona je dodala da je pitanje zaštite potrošača osigurano dobrim zakonodavnim i institucionalnim okvirom ali da se ipak javljaju problemi kod primene zakona i nižih akata organa i institucija koje su nadležne za zaštitu prava potrošača.
“Zbog toga nastojimo pojačati kontrolne mehanizme i tražimo oštriju kaznenu politiku prema svim onim koji krše prava potrošača”, kazala je Bakalović.
(fokus.ba)
SUTRA U 13.30: Predsednik Vučić sa predsednicom Državnog zbora Slovenije Klakočar Zupančič