MONTENEGRO KAO MONTE KARLO: Sajt Turističke organizacije Crne Gore precenjen bar 20 puta, oni tvrde da je OPRAVDANO
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore (NTO) je prema finansijskom planu za 2016. godinu za redizajn portala Montenegro.travel i obuku za upravljanje njime potrošila 100.000 evra, godinu kasnije još 96.000 evra, a u 2018, prema planu javnih nabavki, za isti posao planira da potroši još 150.000.
Iz podgoričke firme Fideliti konsalting kažu da su to visoki iznosi i da nije u pitanju izrada portala "za NASA, Epl, Majkrosoft, Gugl”...
Firma Fideliti konsulting iz Podgorice uputila zahteve o slobodnom pristupu informacijama, od kojih traži podatke o ulaganjima u sajt NTO montenegro.travel.
Iz NTO Vijestima tvrde da još "nije došlo do realizacije važnog projekta".
Vlada je na sednici u četvrtak usvojila Predlog finansijskog plana NTO u kome se navodi da će sajt biti završen do kraja godine.
Prema planu javnih nabavki, Ministarstvo turizma i održivog razvoja (MORT) za veb sajt "Sva čuda Crne Gore" planira da izdvoji 5.000 evra.
"Da li portal www.montenegro.travel zaista može da vredi 20 puta više? Da li vi stvarno mislite da će vam proći priča oko portala koji vredi 100.000 evra ako se znaju ovi podaci“, pitaju iz Fideliti konsaltinga.
Iz NTO su Vijestima rekli da "izrada portala obuhvata brojne faze i aktivnosti“, pored ostalih, planiranje, analizu, dizajn, kodiranje, razvoj, testiranje, podršku....
Mora se, kako navode "da se vodi računa o optimizaciji performansi portala, SEO optimizaciji, sistemu za upravljanje bazom podataka, arhitekturi aplikacije i poštovanju standarda tokom pisanja koda, bezbednosti portala, kupovini licenci za tehnološke platforme, hosting celog rešenja na period od godinu, integracija eksternih sistema na portal, podrška za mobilne uređaje...“
Kurir.rs/Vijesti
Foto: Sccreenshot
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana