Podstaknuti razmišljanjem lokalnih oglašivača i agencija da mobilno oglašavanje tek dolazi u bližoj budućnosti, prošle godine su ClickAttack i OMD organizirali MAD konferenciju – prvu regionalnu konferenciju o mobilnom oglašavanju

Cilj prošlogodišnje konferencije bio je edukovati tržište i podstaći rast mobilnog oglašavanja.

Ove godine organizator ide korak dalje. Program je podeljen u dva dela. U prvom delu focus će biti na tekuća i buduća došavanja u mobilnom oglašavanju: trendove, nove formate, mobile marketing mix, optimizacija, itd.U drugom delu će se napraviti pomak od osnovnih tema iz prvog dela i posetiocima konferencije ponuditi mogućnost da prošire horizonte nestandardnim formama oglašavanja, novim mobilnim poslovnim modelima, itd. U svakom slučaju, svime što je mobilno i što može pomoći kompanijama da unaprede poslovanje.

Neki od predavača na MAD konferenciji 2

  • MATT JONES, ClientServicesDirector, Mobile5
  • TIM GREEN, Novinar u mobilnoj industriji, urednik Mobile Money Revolution, analitičar JuniperResearch
  • DAVID SKERRETT, Managing Partner &HeadofMedia, Nimbletank,
  • CHARLES PEARCE, Osnivač& CEO Ž Adfrap, „BetterbyResults“mobilne oglašivačke mreže


Uhvatite svoju priliku za mobilni rast

MAD konferencija održava se 11. novembra u Hypo centru. Za dodatne informacije posetite www.madconf.com.