MAD KONFERENCIJA: Stvaramo živo i vitalno tržište mobilnog oglašavanja u SEE regionu
Cilj prošlogodišnje konferencije bio je edukovati tržište i podstaći rast mobilnog oglašavanja.
Ove godine organizator ide korak dalje. Program je podeljen u dva dela. U prvom delu focus će biti na tekuća i buduća došavanja u mobilnom oglašavanju: trendove, nove formate, mobile marketing mix, optimizacija, itd.U drugom delu će se napraviti pomak od osnovnih tema iz prvog dela i posetiocima konferencije ponuditi mogućnost da prošire horizonte nestandardnim formama oglašavanja, novim mobilnim poslovnim modelima, itd. U svakom slučaju, svime što je mobilno i što može pomoći kompanijama da unaprede poslovanje.
Neki od predavača na MAD konferenciji 2
- MATT JONES, ClientServicesDirector, Mobile5
- TIM GREEN, Novinar u mobilnoj industriji, urednik Mobile Money Revolution, analitičar JuniperResearch
- DAVID SKERRETT, Managing Partner &HeadofMedia, Nimbletank,
- CHARLES PEARCE, Osnivač& CEO Ž Adfrap, „BetterbyResults“mobilne oglašivačke mreže
Uhvatite svoju priliku za mobilni rast
MAD konferencija održava se 11. novembra u Hypo centru. Za dodatne informacije posetite www.madconf.com.
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)