Vlasnik jednog bara iz Rovinja dospeo u medije zbog računa za dva kapućina koje je naplatio paprenih 10 evra.

On je priznao je da ima jedan cenovnik za domaće, a jedan za strane goste. Vlasnik bara je rekao da se oseća vrlo neugodno jer je postao predmet diskusija i negativnih komentara sugrađana i drugih.

"Smatram da nisam zaslužio ovakvu medijsku pažnju jer nikome nisam učinio ništa nažao. Istina je da sam za strane goste digao cenu. Svi koji zalaze u moj objekt upoznati su s postojanjem dva cenovnika, za domaće i strane goste. Račun koji je došao do medija naplaćen je stranim gostima", objašnjava Damir Humar, vlasnik bara Roksi.

Humar kaže da nema govora o krađi jer se cenovnik nalazi na stolu pa svako može da vidi koliko šta košta. On takođe tvrdi da ovakve cene nisu neuobičajene u Rovinju.

Njegova cena odskače od ostalih terasa na rivi jer, tvrdi Humar, njegova terasa, koja je na istom mestu bila duže od jedne decenije, odlukom gradonačelnika Rovinja premeštena je na drugu bez ikakvog ranijeg nagoveštaja i obaveštenja.

Ono što trenutno najviše zabrinjava hrvatsku javnost je što je priča o ugostiteljima koji strancima naplaćuju veće cene stigla i do stranih medija, pa su je preneli i neki Nemački i svetski mediji, što preti da smanji broj turista.

(Jutarnji.hr)