SKANDALOZNO: Bebu izbacili iz aviona Kroacija erlajnsa!
OSJEK - Jedna osječka porodica našla se u šoku kada su im rekli da ne ne mogu da lete avionom Kroacija erlajns iz Osijeka u Split jer je njihova 11-mesečna ćerkica prekobrojna
Naime, ona je bila “osmi putnik”, točnije osma beba na spomenutom letu, a, prema pravilima agencije, dopušteno ih je samo sedmero.
- Kupili smo kartu još u maju u agenciji Croatia Airlinesa, i u petak 8. jula došli na let. Posle sat i po došla je jedna gospođa i rekla nam da napustimo avion uz objašnjenje da smo se mi poslednji čekirali. Atmosfera u avionu je bila užasna, svi su bili ogorčeni zbog kašnjenja, a bebe i starija deca su plakala, međutom pilot jednostavno nije želio da poleti dok mi ne iziđemo iz aviona. Navodno, nije bilo dovoljno sigurnosnih pojaseva za bebe, odnosno u avionu je s našom bilo osam beba, a sedam pojaseva pa je pilot insistirao da iziđemo - ispričala je za Glas Slavonije majka 11-mesečne devojčice.
- Rečeno nam je da ćemo dobiti 500 evra odštete od Kroacija Erlajnsa, to ne može da ublažiti naš bes, jer nam se sve to dogodilo iako smo uredno i na vreme platili svoje avionske karte i rezervirali smeštaj - ispričala je Osječanka.
Ona je kazala i kako je doznala da ovo nije jedina takva situacija, ali kaže da su u nekim slučajevima “zažmurili” na veći broj dece. Inače, na web stranici Kroacija Erlajnsa stoji naznaka o prevozu dece u dobi do dve godine, ali osim cene karte i rezervacije, nigde ne stoji koliki je dopušten ukupan broj beba u avionu.
Umesto u 21 sat avion je za Split poletio oko 23 sata, a porodici koja je morala da izađe iz aviona u pomoć su priskočili radnici Aerodroma Osijek (ZLO), koji su ih sutradan kombijem odbacili do Zagreba, odakle su imali let za Split.
U odgovoru Kroacija Erlajnsa stoji da su upoznati sa slučajem i da se još jednom izvinjavaju porodici koju nisu mogli da ukrcaju na spomenuti let.
"Do spomenutog propusta došlo je zbog pogreške u sistemu rezervacija. Naime, sistem je programiran tako da ne dopusti rezervaciju osmog deteta, ali u ovom je slučaju to se ipak dogodilo. Istražujemo uzrok toga kako se slične situacije više ne bi ponovile. Kako su svi putnici imali uredno izdane karte, problem je primećen tek u avionu. Nakon što ni jedna porodica s bebom nije dobrovoljno odustala od leta, porodica koja se zadnja čekirala za let nije mogla biti ukrcana" stoji u odgovoru. Kroacija Erlajnsa navode kako je obitelji ponuđen zemaljski prijevoz do Zagreba na trošak kompanije te karata za let po izboru iz Zagreba za Split.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega